dinsdag 3 januari 2012

De eerste mail in 2012




Heeeej iedereen

Gelukkig nieuwjaar!! Jeeej het is alweer 2012!! Tjonge gaat toch best snel hè zo'n jaar (als je er op terug kijkt). Het was een goed jaar!
President Patch, onze zendingsleider, heeft ons uitgenodigd om goede doelen te zetten voor het nieuwe jaar en ook echt een plan te maken om die doelen te bereiken, zodat het niet alleen een wens is, maar echt een doel. Dus daar ben ik goed over na aan het denken.

Wij hebben een heel gezellig oud en nieuw gehad. Vooral een heel relaxed oud en nieuw. Oudjaarsavond waren we bij een gezin dat een tijdje in Nederland heeft gewoond, zooo aardig zijn zij! Ze woonden een tijd in Arnhem. Dus dat was gezellig. Er was best mooi vuurwerk hier. Het is alleen zooo veel minder dan in Nederland! Maar goed, toch wat leuk vuurwerk gezien. En nieuwjaarsdag gingen we eerst naar de kerk en daarna hadden we gewoon een vrije dag. Dus we hebben heerlijk een relax zondag gehad. En wat was ik daar aan toe zeg. We hebben nog een filmpje gekeken toen we thuis kwamen, lekker eten gekookt, dutje gedaan en nog een film gekeken. Wat heeeerlijk om gewoon even uit te rusten! Was fijn, maar ook fijn om nu weer terug aan het werk te gaan.

Oké even voordat ik het vergeet....je kunt naar het Bedford adres schrijven tot ongeveer 13 januari. De overplaatsingen zijn 18 januari en het is toch eigenlijk wel zeker dat ik ga verhuizen. Wel balen natuurlijk, want ik heb het goed hier in Bedford, maar toch ook wel weer leuk om de laatste 3 maanden een nieuwe uitdaging te hebben in een nieuwe stad, want tja soms kan je het best een beetje zat zijn als je een lange tijd in hetzelfde gebied bent. Dus we zullen zien waar ik terecht kom.

We waren gisteren trouwens weer in Londen! Joehoeee was zo gezellig. We waren uitgenodigd voor een zone vergadering en dat was in Londen. Dus eerst hadden we een (lange) vergadering en het was goed om daar bij te zijn en president Patch te horen. En daarna hadden we dus onze vrije dag in Londen! We waren weer met sister Richie en haar companion en 2 elders in Londen. We zijn eigenlijk de hele tijd bij de Tower Bridge geweest. Ik vind die brug toch zooo mooi hè! Ik ben er helemaal verliefd op, dus ik vond het prima om daar de hele tijd te zijn. 's Avonds hebben we bij een restaurant gegeten: 'My old Dutch'! Met echte Nederlandse pannenkoeken!!! Hmmmm zooo lekker!! Lekker groot en goed hihi. Dus dat was heeel gezellig en ik voelde me weer helemaal Nederlands haha.

Verder hadden we afgelopen week een goede week. Het was niet al te koud hier, dus dat scheelde, want dat maakt het werk altijd makkelijker. We hebben het op het moment een beetje moeilijk om nieuwe onderzoekers te krijgen. Het is lastig. Mensen waren een beetje in feestdagensfeer zoals onze zendingsleider zei, dus het was lastig om geïnteresseerde mensen te vinden. Maar afgelopen donderdag waren we zo gezegend, want we stonden te wachten op iemand en hij kwam opdagen en tegelijkertijd kwam ook een andere jongen, die we de dag daarvoor hadden ontmoet, op hetzelfde moment opdagen! Dus dat was een verrassing en konden we fijn 2 lessen in 1 hebben! We moeten gewoon weer even goed alles oppakken na de kerstdagen en mensen geïnteresseerd maken.

Goed verder heb ik nog nieuws over ons transport haha. Serieus in Bedford heb ik elke vorm van transport gehad: auto, bus, lopen en nu de Fiets! Fietsen hier zijn niet normaal. Iedereen heeft hier een soort mountain bike, best lastig! Wat het nog lastiger maakt is dat ik een jongensfiets heb met een stang in het midden! Maar het is zoveel beter met de fiets, want we merkten dat we zoveel tijd kwijt raakten met lopen en bussen en vooral 's avonds was het nogal moeilijk om op tijd thuis te zijn en zo. Dus nu zal alles veel beter en sneller gaan met de fiets.

O ik vond het zooo leuk dat je foto's van kerst had gestuurd mama! Zo leuk om iedereen weer even te zien.
Maar WO wat is Maartje ontzettend mooi zeg! Niet te geloven! Op de foto ziet ze er uit als een echt dametje hihi...al zooo volwassen! ik kon het amper geloven toen ik haar foto zag!! Wat een prachtkind is dat zeg!! Wil je nog een foto sturen zodat ik haar nog wat beter kan zien?

Goed het gaat dus allemaal goed met me. Ik ben nogal verkouden, maar het gaat goed. Ik ben blij dat alle feestdagen weer over zijn zodat we weer terug kunnen gaan naar normale dagen. Natuurlijk vind ik het altijd jammer als de kersttijd over is, want ik vind het altijd leuk met de lichtjes en zo en de hele kerstsfeer die er is, maar ik merk dat ik het op zending lastig vind want het haalt soms mijn focus nogal weg. Dus goed om weer gewoon normale dagen te hebben nu!

Ik hou ontzettend super super veel van jullie allemaal en ik ben zooo dankbaar en blij met alles wat jullie voor me doen en voor het offer dat jullie allemaal voor me brengen zodat ik hier kan zijn. Ik ben echt op de juiste plek hier. Ik zou niet 1.5 jaar van mijn leven besteden aan iets wat niet waar is. Ik weet dat dit evangelie waar is en ik weet dat dit het beste is wat ik met deze 1,5 jaar heb kunnen doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten