maandag 29 augustus 2011

Kort berichtje uit een duur internetcafé

Heeeeeej lieve allemaal,

Ik zit op het moment in Milton Keynes in een shopping mall....in een soort internet café ding...super duur! 3 pond per uur..belachelijk maar goed, ik kan jullie in ieder geval even lekker mailen.

Het gaat allemaal goed met me. Deze week ging snel! We hebben veel goede lessen gehad. We hebben niet echt veel nieuwe mensen gevonden deze week, maar we werken nog steeds goed met de mensen waar we al mee werkten en dat gaat allemaal goed.

De doop van 17 september kan helaas niet doorgaan. Die man woont samen met iemand van de kerk, maar het blijkt dat hij nog getrouwd is met een vrouw uit Malawi. Dus dat moet eerst allemaal goed geregeld worden, voordat er sprake kan zijn van een doop.

Ik ben echt heel blij met een auto hier, want er was zoveel regen deze week, niet te geloven. Ik moet snel even regelen dat ik kan rijden, want voordat ik kan rijden hier in Engeland moet ik 3 uur een soort test doen zodat ik bewezen heb dat ik kan rijden.
En we krijgen een nieuwe auto! Nog steeds een Meriva, maar een nieuwere versie, dus dat is fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten