maandag 5 september 2011

Heerlijk om weer auto te rijden





Heeeeej lieve allemaal!

Jeej daar ben ik weer. Ik ben altijd zo blij als het weer maandag is en ik weer alles aan jullie kan vertellen. Ik heb altijd dat ik zoveel wil vertellen door de week en dan is het fijn dat ik alles weer kwijt kan op maandag zodat mijn hoofd weer leeg is.

WOOOOO zoooo raar dat Geert op zending gaat deze week! Maar hij gaat het echt geweldig vinden!! Het is serieus zo'n geweldige ervaring! Ik ben zo blij voor hem! Wel tof..nu kan opa zeggen dat hij 2 kleinkinderen op zending heeft! Vindt hij vast heel leuk hihi.

Goed met mij gaat alles goed.. ik ben blij en heb een goede week gehad. Deze transfer gaat best snel, komende week is de laatste volle week van de transfer en de week daarna krijg ik al weer een nieuwe collega, want sister Ostergaard gaat naar huis. Dus dat wordt spannend. Dus volgende week mail ik op dinsdag ipv maandag, want dan is de vrije dag weer verplaatst. Dus dan weten jullie dat.

We hadden afgelopen dinsdag een diner bij een familie en de man was professioneel klassiek zanger! ZO goed!! Ik vond het echt fijn om naar hem te luisteren..hij zingt in koors (koren? geen idee wat het meervoud is haha) en hij liet ons wat horen wat hij had opgenomen en het was zo fijn om weer even mooie klassieke muziek te horen.

O en woensdag hadden we district meeting en ik mocht de vergadering leiden. Ik was dus even district leader voor een momentje, dat was leuk!
Donderdag hadden we een etentje met Kim en zij speelt in musicals! Super leuk. Ze speelde in Beauty and the Beast en ze was net klaar met de musical Oliver. Dus dat was leuk om met haar te praten, want ik vond het nogal cool.
O ja en donderdag was mijn 11th month mark (11 maanden op zending) en sister Ostergaard had heel lief ontbijt voor me gemaakt met toast en ei en van alles..heel lief.

Oke en zaterdag hadden we een geweldige dag! We hadden een bijeenkomst met alle district leiders, zone leiders en alle sisters! Ik was zoooo blij om alle sisters te zien, want dat is nooit echt gebeurd. We worden altijd gesplitst in verschillende vergaderingen. Dus het was zo leuk om iedereen te zien. En we hadden zoooo'n goede meeting!
Er werd vooral de nadruk gelegd op perspectief en dat we verder moeten kijken dan het hier en nu en dat het werk dat we nu doen echt vruchten zal geven in de toekomst. En vooral als je een beetje down bent en het een beetje gehad hebt, dan moet je gewoon het grotere perspectief zien en proberen het einde vanaf het begin te zien. Ik heb ook een foto bijgevoegd met alle sisters.
Ik heb nog wat andere foto's erbij gedaan. Want we vonden een molen hier! haha ik blij natuurlijk!

O en we waren met de sisters van Stevenage en ze gaven me een update van alle mensen in Stevenage..en woo toen realiseerde ik me hoe veel ik Stevenage en iedereen daar mis! Er waren zoveel goede berichten!

Ik hoop echt dat er goede dingen gaan gebeuren hier in Bedford. We hebben echt goede mensen en we onderwijzen nu goede mensen, maar ze kunnen vaak niet echt verder door allerlei omstandigheden. William heeft allerlei problemen, Doe woont samen (is praktisch getrouwd en wil ook trouwen met de vrouw waar hij mee samenwoont, maar hij heeft de scheiding nog niet rond met zijn vrouw in Malawi..grr), Jackie woont samen (wil trouwen, maar haar man heeft de scheiding nog niet rond..grr..al die mannen met vrouwen overal!) en Andrew gaat al 20 jaar naar de kerk en zijn familie is helemaal lid en alles, maar hij wil nog steeds wachten...pfoe lastig allemaal. Dus ja hele goede mensen, maar lastige situaties. Goed, deze week dus maar lekker hard werken en nieuwe mensen vinden.

O ik heb trouwens auto gereden! Eindelijk. Was best een beetje raar om aan de andere kant te rijden, maar het went ook best snel. Het raarste is om te schakelen aan de andere kant en haha met achteruit rijden, kijk ik steeds over mijn verkeerde schouder, maar dat zal ook best snel wennen. Het is zooo fijn om weer auto te rijden. Ik vind autorijden echt leuk.

Zo leuk zondag in de kerk was er een vrouw die 12 jaar in Nederland heeft gewoond, in Doetichhem (hoe schrijf je dat?) en het was zo leuk om weer even Nederlands te praten. Zij vond het ook geweldig, dus we vonden elkaar meteen helemaal leuk hahah.

Oke lieve allemaal..ik denk dat dit het zo'n beetje is.
We gaan een hele goede week tegemoet met veel werk, veel diners-afspraken en hopelijk wat zon en lekker rijden aan de andere kant van de weg!

Bedankt voor ALLES wat jullie voor me doen. Ik kan niet geloven hoe geweldig jullie me steunen.
Serieus…ik sta bekend in de zending als de sister die de meeste post krijgt hihi..en dat komt omdat iedereen zo lief voor me is! Dus ik wil graag nog iedereen bedanken dat jullie zo lief voor me zijn en me zo vaak post sturen. DANK JE WEL.

Ik kreeg deze week een leuke kaart van Jetty en Klara, dus wil je hen heel erg bedanken en ik kreeg ook zo'n mooie zelfgemaakte kaart van Omi.. dat ontroerde me echt! Dus ja ik voel me erg geliefd en ik voel me onwijs goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten