maandag 26 september 2011

Het werk gaat goed in Bedford

Heeeeej lieve allemaal

Ik ben dus weer eens in een apple store aan het emailen, want we zijn nu in Milton Keynes lekker aan het winkelen en we konden nergens een internetcafé vinden, dus we vroegen in de apple store of ze wisten of er ergens een internetcafé was en toen zeiden ze dat we de computer hier mochten gebruiken. Heel fijn en handig dus en gratis hihi.
Ik heb net een winterjas gekocht, dus ja ik ben klaar voor de winter! Altijd een fijne geruststelling dat ik er weer warm en redelijk leuk bij loop deze winter haha.

Goed, het gaat heel goed met me. We hebben echt een top week gehad. Veeeel gewerkt, veel goede mensen ontmoet en les gegeven en hele goede tijd samen met sister Kinjo gehad. Het is fijn om weer even een goede geestelijke powerboost te hebben en we zien het ook echt terug in het werk.
We hadden zondag 6 onderzoekers in de kerk en we hadden ook nog eens 3 minder actieve leden, die we regelmatig bezoeken en zij waren ook weer in de kerk. Dus dat voelde onwijs goed. We hebben ook veel lessen gehad met onderzoekers en we hebben veel steun gekregen van de leden. Afgelopen zondag hadden we een lunch bij een sister en we hadden John onze onderzoeker meegenomen en woo dat was zoo'n goede keuze want ze konden het onwijs goed met elkaar vinden en we hadden het heel gezellig. John voelde zich heel goed begrepen door haar en we hadden een hele goede tijd. Dus hopelijk is het nu makkelijker voor John om naar de kerk te komen want het is fijner als je een bekend gezicht ziet.
Verder is onze buurman Ben ook nog heel goed en hij was weer in de kerk afgelopen zondag en hij zei dat hij zich zo rustig voelde in de kerk en dat hij wel uren kon luisteren naar de mensen.

O zo leuk, we waren deze week aan het werk in een straat waar een lid van de kerk woonde en toen klopten we op hun deur om een gebed voor ons te zeggen zodat mensen in hun straat open zullen staan en naar ons wilden luisteren en toen zo lief...we hadden in hun straat gewerkt en ja sommige mensen waren geïnteresseerd maar niet onwijs of zo..maar we gingen terug naar dat huis en ze nodigde ons uit voor het eten en ook onze onderzoeker William kon komen en dat terwijl ze 7 kinderen heeft!!! Zooo lief...ze nodigde ons dus gewoon uit om te eten en dat terwijl ze al 9 monden heeft om te voeden. Zo hartelijk!

Vandaag gaan we dus lekker winkelen. We hebben al fijn 2 lessen gehad vanmorgen en al gelijk 2 nieuwe onderzoekers gekregen, dus dat is een fijn begin van de week. Joh, ik ben gewoon zo blij om hier te zijn.

Ik zal volgende week weer foto's sturen, want ik kan dat nu niet doen omdat dit een winkel is en ik kan de foto's niet uploaden, dus dat komt volgende week oké.

Ik hou super veel van jullie en ik kijk uit naar jullie brieven. Ik mis jullie. Maar het gaat gewoon zo lekker goed met me. En ja het weer is hier nu ook herfst-achtig, maar daarom heb ik een fijne jas nu haha en gelukkig hebben we een auto.

tot volgende week!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten