dinsdag 13 september 2011

Ik blijf in Bedford

Heeeeej iedereen,

Zoo ik kan weer fijn mailen. Er komen geen veranderingen voor mij, want ik blijf lekker in Bedford en dat vind ik fijn, want ik leer eindelijk alles kennen hier en ben heel blij met de leden hier.
O en joh zo gek...mijn nieuwe collega is een sister waar ik al mee samen heb gewerkt! Ik kom weer samen met Sister Kinjo, uit Japan! Heel leuk want ik had het in Cambridge heel leuk met haar, dus ik ben blij om weer met haar samen te zijn..dus dat wordt goed.
En dit is sister Kinjo's laatste transfer! Het is wel raar hoor, want zij is nu al de 4e zuster met wie ik samen ben en die daarna naar huis gaat! Best lastig, maar ach ik zal er vast iets van moeten leren haha.
Ik denk dat ik door al die vertrekkende collega’s de tijd die ik hier heb meer waardeer, want ik zie dat zij soms spijt hebben van dingen die ze hebben gedaan op zending of juist niet hebben gedaan en dat maakt mij meer bewust om mijn tijd goed te besteden en alles er uit te halen en goed mijn best te doen.

Dus ja dat betekent dat ik komende 6 weken hier blijf, maar dus ook de 6 weken daarna, dus ik blijf hier hoogstwaarschijnlijk nog 3 maanden. Dus komende 3 maanden kunnen jullie alle post gewoon naar Bedford sturen.

Goed, verder hebben we een goede week gehad en veel lessen gegeven. Op maandag kwamen we mensen uit Stevenage tegen en dat was heel gezellig. Ik realiseer me dan hoe ik Stevenage mis. Het was zo goed daar. Maar goed ik ben ook heel blij nu om in Bedford te zijn.

Wo zoo raar dat Geert nu in de MTC is! Wauw zo geweldig dat hij op zending is! Best gek dat hij nu echt weg is. Ik zal hem proberen snel te schrijven.

Oke komende week gaat dus een goede week worden. Ik heb er zin in en ik heb zin om weer met sister Kinjo te zijn en om te knallen hier in Bedford en ja ik ben gewoon blij om hier te zijn.
Joh over 2 weken ben ik alweer een jaar weg!! Kun je het geloven!?!?! Ik ben al een jaar weg van huis...nooooit gedacht dat dat zou gebeuren hahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten