maandag 8 augustus 2011

Bubbelbad in Bedford

Heeej allemaal,

Oké, ik ben in Bedford!!! Wel even wennen hoor, maar het gaat allemaal goed met me.
We hebben nu dus een auto en ik moet eerst nog een soort rijtest van 3 uur afleggen om te wennen aan het Engelse verkeer voordat ik kan rijden, dus voorlopig zal ik nog niet echt rijden, maar dat zal allemaal wel goed komen.

De wijk is heel gezellig! We hebben al een aantal eetafspraken gehad met hele aardige mensen en heerlijk eten! Dus ook dat zit helemaal goed.

O en zo lief, ik heb al een kaart van familie Peschier gekregen en van Alja Schuur, dus dat was heel fijn.

Goed vandaag hadden we een onwijs leuke zone p-day (vrije dag)! We hadden eerst een bijeenkomst met training en dat was oké. En daarna hadden we een heerlijk buffet met allerlei verschillende dingen. Het restaurant heette the Red Hot...en heerlijk gegeten daar. Haha, jullie weten hoeveel ik van buffets houd ☺!
En daarna hebben we een fietstocht gemaakt rondom een meer. Het was een beetje bewolkt, maar wel lekker warm, dus dat was prima. En het voelde zooo heerlijk om weer te fietsen!! Ik heb al 10 maanden niet gefietst en ik mis het echt. Dus ik vond het heel fijn om lekker even 2 uur te fietsen!

Goed verder was deze week nogal rommelig met alle verhuizingen. Ik heb zoooo veel spullen joh…ik was blij dat ik opgehaald werd met de auto want ik had 2 zware koffers en 2 grote tassen.
Woensdag hebben we dus gewisseld van Stevenage naar Bedford. Ik moet de mensen hier natuurlijk leren kennen dus ik kan er nog niet veel over zeggen, maar het lijken goede mensen te zijn.
Ook een paar serieuze onderzoekers, maar we hopen echt meer mensen te kunnen onderwijzen. En het is fijn want hier kunnen we eindelijk weer praten met mensen in Town Centre! Dat was namelijk verboden in Stevenage. We mochten mensen niet benaderen, maar nu kunnen we weer gewoon met iedereen praten en dat voelt beter. We hebben al een aantal goede mensen ontmoet.
En ja, zoals ik al zei, hebben we wat leuke diner afspraken gehad. We waren donderdag bij een Amerikaanse familie uitgenodigd en daar hebben we onze eigen pizza gemaakt...wooo ik zat ZO vol en veel Amerikaans ijs als toetje. Heerlijk! En er zijn in deze wijk veel meer kinderen en dat is zo leuk! Stevenage was best een oude wijk, met maar een paar kinderen. En hier zijn weer leuk allemaal kinderen.

En zondag hadden we echt iets leuks. Een lid van de kerk had ons uitgenodigd voor het verjaardagsfeestje van zijn dochtertje. Dus wij gingen langs na de kerk en het is een Indische familie en de traditie in India is natuurlijk heel veel eten haha. Dus ik heb heerlijk Indisch gegeten, veel taart, Indische toetjes, was heerlijk! En er was een springkussen. Het was heel erg gezellig. En joh, het waren zulke aardige mensen! Ik vind dat echt leuk als mensen zo zijn. Ik was daar voor de eerste keer en ik kreeg gelijk allemaal eten en voelde me zo welkom!! Beter dan de gereserveerde 'wie ben jij' houding. Dus ja dat was heel leuk.

O en mama wil je Yvonne vertellen dat ik haar brief heb gekregen en dat ik er heel blij mee ben? Ik zal proberen terug te schrijven. Ik ben soms zo slecht in het bijhouden wie ik heb geschreven en wanneer en zo...pfoe zeg alsjeblieft sorry van mij tegen iedereen die ik niet heb geschreven! Ik ben echt heel blij met post, maar het lukt me soms niet om alles bij te houden.

Maar goed, ik ben blij om in Bedford te zijn. Sister Richey belde me en ze vertelde dat iedereen het heel goed doet in Stevenage en dat de onderzoekers daar heel goed gaan. Ze zijn echt aan het vooruit gaan, dus hopelijk kan ik aan het einde van deze transfer terug voor wat doopdiensten!
Dus ja ik voel me blij en gelukkig. Alles moet nog wel een beetje wennen, maar het gaat goed.

De flat is trouwens onwijs relaxed! Hahaha we hebben een jacuzzi! Dat is echt geweldig! Het is best een gekke flat. Ik stuur later wel foto's. Maar in de keuken zijn overal kerstlichtjes en er is blacklight onder het fornuis haha, dus als we thuis komen is alles wit en helemaal opgelicht. En in de badkamer is dus een bubbelbad en joh dat is heerlijk.

Voorlopig gaan we maar lekker knallen hier in Bedford. Ik heb er zin in. Ik merk echt dat een nieuwe plaats weer een extra boost geeft om harder te werken. Weet dat alles goed met me gaat en dat ik blij ben hier te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten