dinsdag 31 mei 2011

Beetje moe, maar alles gaat goed


Jeej ik ben heel blij dat jullie veilig thuis zijn gekomen. Ik maakte me toch wel een beetje zorgen hoor, zo'n lange vlucht en alles, maar ik ben blij dat jullie veilig thuis zijn en dat jullie het zo heerlijk hebben gehad. Maar dat verdiende jullie ook echt hoor! Ik ben heel erg benieuwd naar foto's en verhalen.

Gelukkig kan ik mailen vandaag. Het is bank holiday, dus de bieb is gesloten, maar ik had een briljant idee om te emailen in de kerk! Er is alleen maar één computer, dus sister Delgado ging eerst en ik heb lekker een uur lang piano kunnen spelen. Ze hebben hier een prachtige zwarte grote vleugel! Dus dat was leuk om op te spelen.

We hebben een hele goede week gehad. Het was erg bewolkt de hele week, dus dat was wat minder, maar verder hebben we goede mensen gevonden.
We hebben een man onderwezen deze week, David. Hij heeft heel veel vragen en wil zijn 5 dochters goed opvoeden en hij wil ergens bij horen...een familie gevoel...en mensen om zich heen hebben die het evangelie echt naleven in plaats van alleen maar mooie woorden prediken...dus nou dat kan hij goed hier vinden toch! Dus dat was een heel goed gesprek met hem.

Verder hebben we wat leuke diner-afspraken gehad. We waren bij Daphne (zij is nog niet zo lang bij de kerk) en zij geeft ons altijd zulk lekker eten. Zij is onze mission mom hihi, want ze is zo lief en zorgt altijd zo goed voor ons. Ze is ergens in de 70 denk ik. Lieve vrouw. En donderdag waren we bij haar aan het eten en ze gaf ons ginger cupcakes. Jakkie! Wat vies zeg blegh. Ik hou dus niet van ginger (is dat gember in het Nederlands?) Maar voor de rest heerlijk gegeten en we zijn haar zo dankbaar dat we altijd welkom bij haar zijn.

Hoe gaat het verder met jullie? Allemaal blij vrolijk en gezond? Met mij gaat het echt nog steeds allemaal goed. Ik ben wel weer moe, maar ik denk dat het door het weer komt, want het is steeds zo bewolkt en benauwd. Of gewoon zendelingen moeheid hihi. Ze zeggen ook wel hier dat als je moe bent dan weet je dat je het goed doet, haha want dat betekent dat je werkt.

Ik hou heel veel van jullie en weet dat het allemaal goed met me gaat.
De tijd vliegt echt voor me en ik ben blij dat ik hier ben. Ik leer elke dag zooooveel en ik vind het heerlijk om zoveel te leren en zelfstandig te zijn en met zulke goede dingen bezig te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten