maandag 16 mei 2011

Nieuwe collega



Hallo lieve allemaal,

Met mij gaat het allemaal goed. Ik ben lekker sister Delgado aan het trainen en eigenlijk is het niet heel anders dan normaal...ik doe gewoon het zendingsleven, maar leg alleen alles uit wat ik doe en wat er gebeurt in de zending. Daardoor gaat soms alles een beetje langzamer, maar dat is niet zo heel erg. Ik wil gewoon dat ze alles goed begrijpt en dat ze het naar haar zin heeft hier.
Wel beetje balen, want ze is nogal verkouden op het moment...ze voelt zich dus niet zo goed en waarschijnlijk gaan we ook niet de hele dag blijven bij de gebiedsvergadering. Beetje jammer want ik vind het altijd gezellig om met andere zendelingen te zjin...maar het is natuurlijk helemaal niks voor haar als ze zich niet lekker voelt. Dus ach prima..lekkere rustige vrije dag dus.
We hebben het dus heel gezellig met elkaar en kunnen leuk praten.

Goed deze week was dus erg gemixt...woensdag heb ik sister Nogueira voor het laatst gezien en woo zij is nu dus al weer terug in Brazilië!! Was erg jammer om haar weg te zien gaan, want we hadden het heel goed met elkaar. En woensdag heb ik dus sister Delgado opgehaald.
Was heel tof want op onze eerst avond samen gingen we naar iemand toe, Judith, en we hadden een hele goede les met haar!! Was de eerste keer dat we haar zagen. Sister Nogueira en ik hadden haar ontmoet. Was best grappig verhaal eigenlijk, want we waren op zoek naar een adres en we dachten dat we er waren en klopten op de deur maar heel iemand anders deed open dan we hadden verwacht. En ze wilde graag dat we een andere keer terugkwamen...dus dat deden sister Delgado en ik en ze was super geïnteresseerd in de kerk! Dus ja erg leuk hoe we haar ontmoet hebben en natuurlijk geweldig dat we het zo goed met haar hadden op sister Delgado's eerste avond. Was dus een goed begin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten