dinsdag 31 mei 2011

Zielige eekhoorn

Jeej wat heerlijk om jullie mail te lezen en te lezen hoe heerlijk jullie het op vakantie hebben. Jullie verdienen het echt! Ik heb de mail even snel gelezen, want ik heb natuurlijk niet zo veel tijd, maar ik heb het uitgeprint zodat ik het thuis nog op m’n gemakje kan lezen.
Wauw het klinkt allemaal leuk zeg wat jullie doen. Heerlijk een Bottema vakantie, met lekker uit eten gaan, zonnen, leuke plaatsjes en strandjes bezoeken..heerlijk.

Het gaat goed met sister Delgado en mij. We praten heel veel, lachen veel en ja we hebben het heel goed samen. En ze doet het zendingswerk heel goed! Ze geeft goed les en is niet bang met mensen te praten, dus ja alles gaat erg goed.
Het is een beetje jammer dat we niet zo heel veel onderzoekers hebben op het moment. Niet veel mensen willen luisteren...maar goed wij doen gewoon ons best, blijven lekker vrolijk en met mensen praten.

O volgende week maandag is de bibliotheek weer eens gesloten. Grrr... ik snap niet dat die Engelsen zoveel vrije dagen moeten hebben hoor....dus ja dan komt de mail waarschijnlijk op dinsdag, dus dan weten jullie dat. Hopelijk kunnen we een internet cafe vinden...maar anders op dinsdag.

Oo zoooooo zielig gister!!! Oke sister Delgado en ik liepen gezellig op straat en we zagen een eekhoorn! Heel lief...en de eekhoorn ging naar de grote weg!!! En hij schrok steeds van de auto's en rende dan weer naar de andere kant (naar het gras) en wij waren de hele tijd aan het kijken naar de lieve eekhoorn en de hele tijd waren we aan het zeggen van 'nee ga niet naar de weg'! En toen opeens rende de eekhoorn de weg op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En plets werd doen dood gereden door een auto!! ZOOO zielig....ik vond het heel naar om te zien....
En 's ochtends stond sister Delgado op een slak.....dus tja geen goede dag voor de dierenwereld...

Ik hou heeeel veeel van jullie.
En ja ik weet dat er geen post komt van jullie deze week, maak je geen zorgen!
Geniet lekker van de vakantie en geniet van elkaar.

Kusje vanuit hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten