maandag 6 juni 2011

Londen kusjes (8 maanden op zending)

Heeeej allemaal,

Ik ben op het moment weer gezellig in Londen!!! We hadden onze district vergadering hier en we gaan lekker sight seeing doen vandaag met ons district (4 elders en wij). Dus dat gaat gezellig worden. Altijd beetje lastig hoor om met een wat grotere groep dingen te doen, want niemand neemt leiding haha...dus ik neem altijd maar weer de leiding en push iedereen naar verschillende plaatsen haha. Maar goed ik neem die rol graag op me hè.

Het gaat allemaal goed met me. Ik ben soms nogal gefrustreerd, want we vinden maar geen mensen die geïnteresseerd zijn in de kerk! We werken heel hard, praten met veel mensen, nodigen veel mensen uit om meer te leren...maar er komt niks uit! Grrr frustrerend soms...maar ik moet maar gewoon geloof blijven hebben dat het allemaal goed komt een keer en dat we goede mensen krijgen. Ik heb er alle vertrouwen in.

We hadden best een goede week, begin van de week was het heeerlijk weer, dus we zijn lekker bruin geworden en het was leuk om lekker buiten te zijn en met mensen te praten. Dus dat was fijn. Eind van de week was het wat minder weer en veel regen...maar ach hè hoort er bij hier in Engeland. Joh ik ben al meer dan 8 maanden weg. Gek hè.

O ik was net in het zendingskantoor en ik heb een giga groot pakketje gekregen van Kimberly Verdonk!!! Wat een schat is het ook. Ik weet nog niet wat er in zit...ik denk dat ik het ga bewaren voor mijn verjaardag....maar mam kan je haar mailen dat ik het pakketje heb gekregen en haar onwijs bedanken? Ik zal haar een kaart/brief sturen als ik het heb open gemaakt. Maar dan weet ze in ieder geval dat ik het heb gekregen en dat ik er onwijs naar uit kijk om het open te maken en dat ik haar een onwijs dikke kus geef vanuit hier hihi. Was echt een verrassing om dat pakket te zien! Mooi ingepakt in roze papier! Echt geweldig.
O ja dat brengt me op mijn verjaardag...ooee ik heb er zo'n zin in haha.. we zijn al uitgenodigd bij een familie om te blijven eten dus dat is gezellig. Dit is echt zo'n heerlijke perfecte mormonen familie..geweldige mensen en ik ben echt heel blij om daar met mijn verjaardag te zijn.

Goed hoe gaat het verder met jullie? Nog lekker aan het nagenieten van Curaçao?? Ik ben zooo blij dat jullie het zo leuk hebben gehad.
Leuk hè mam, dat sister Nogueira je heeft gemaild. Ze is zo'n schat. Ik mis haar best vaak...vooral omdat zij lekker iedereen kent in de zending en dan kunnen we lekker praten met elkaar over alles in de zending. Maar nee ik heb het ook echt heel gezellig met sister Delgado en ik hoop echt dat we nog een transfer bij elkaar zullen zijn.

Verder ben ik blij. En ik kijk er heel erg naar uit om vandaag lekker in Londen te zijn en het lekker gezellig te hebben.
Dank jullie voor alles, voor alle brieven kaartjes en steun en zo.

Mam wil je op mijn blog ook iedereen bedanken voor de leuke brieven en kaartjes etc? En wil je ook zeggen dat ik niet altijd meteen snel reageer omdat ik daar geen tijd voor heb...maar dat ik een keer zal reageren.


Kusje van mij uit Londen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten