dinsdag 21 juni 2011

Ik blijf in Stevenage





Hooooi allemaal,

YES ik blijf in Stevenage! Ik ben zoooooooo blij, dat ik hier kan blijven want ik voel dat ik hier nog niet klaar ben. Maar sister Delgado gaat weg! Zij gaat nu naar Watford met sister Kinjo (de Japanse sister waar ik mee in Cambridge was) en sister Richie komt bij mij. Zij komt uit Amerika en ik was samen met haar in de MTC, dus ik ken haar al! Zij is zooo'n schatje en we hoopten al een keer samen te kunnen zijn, dus jeeej nu is de kans! Ik ben dus heel blij. Ik blijf hier tot midden augustus.

En super super super bedankt voor het verjaardagspakket!! Echt heel leuk allemaal.
Verder ben ik echt lekker verwend op mijn verjaardag. Ik heb de hele week door super veel kaarten en brieven gekregen en ik heb ook nog een cadeautje van Cora gekregen...een hele leuke sjaal. Zo lief. ik heb alle kaarten opgehangen en er een foto van gemaakt, dus mama als je die op mijn blog wil zetten zou dat leuk zijn, want dan kunnen mensen hun eigen kaart herkennen.
Ik wil graag iedereen heel erg bedanken voor alle lieve kaarten. Ik ben er zo blij mee, heeeeeeeel erg bedankt!
Ik was heeel blij met jullie cadeautjes!! Het was heel toevallig, want dinsdag kwamen we even thuis om wat op te halen en net in die paar minuten dat we thuis waren ging de bel voor jullie pakketje. Goed hè. En ik kon natuurlijk niet wachten, dus ik heb het gelijk al die avond open gemaakt haha. En ik ben echt heel blij met alles.

Zondagochtend gaf sister Delgado me heel lief een cadeautje..oorbellen, heel leuk. En daarna kerk en iedereen feliciteerde me lief. En Daphne (een oudere vrouw waar we altijd eten hmmm) gaf me een zelfgebreide knuffel met een trouwjurk aan! Haha zo lief, want dat is de volgende grote stap in je leven zei ze. En ‘s middags waren we dus bij die familie, de Garnhams, en daar hadden we lekker veel eten en het was echt heel gezellig! En zo lief de kinderen hadden kaarten en tekeningen voor me gemaakt. Het was een hele leuke 22e verjaardag en ik voelde me heel erg geliefd en gewaardeerd door iedereen.

Dus ja goede week gehad, lekker veel post gehad...helaas ook veel regen...maar verder allemaal goed. We krijgen zo langzamerhand meer mensen om lessen over de kerk aan te geven...we geven nu les aan Dawn, een moeder met twee kinderen. Ze woont tegenover de kerk, dus dat is lekker makkelijk. Hopelijk blijft ze geïnteresseerd en kunnen we haar les blijven geven.

We zouden vanavond uit eten gaan voor mijn verjaardag, sister Delgado en ik, omdat het vandaag onze vrije dag is. Maar ik denk dat het er niet van gaat komen, want ik ben gisterenavond nogal ziek geworden! Geen idee hoe of waarom..ik moest ineens overgeven.Ik voel me nu wel weer wat beter, maar nog niet helemaal goed. En ik moet op het moment even niet aan eten denken...
Maar verder gaat het goed met me hoor, behalve dat ik een beetje ziekig ben. Ik ben gewoon heeeel blij dat ik in Stevenage blijf!! Ik heb hier echt nog meer werk te doen, dus ik ben zo blij dat ik kan blijven.
Dank jullie wel voor ALLES wat jullie voor me doen en alles wat jullie me sturen en hoe jullie me steunen. Ik heb echt een goede verjaardagsweek gehad hihi. En volgend jaar weer lekker thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten