maandag 27 juni 2011

Een plank door midden geslagen!



Hooooi lieve jullie,

Het gaat zo lekker goed met me!! Ja, ik weet dat ik altijd zeg dat het goed met me gaat en zo...maar nu gaat het echt goed met me.. Ik ben helemaal niet meer ziek, want tja vorige week ging het echt niet zo lekker. Ik was zo slap als een vaatdoek! Maar ik denk dat ik voedselvergiftiging had of zo..want ik had dus een beetje een overgeefnacht...beetje slappige dag...en daarna ging alles weer prima, gelukkig!
Dus ja ben weer helemaal beter en ik ben zoooo blij dat ik hier ben met sister Richey!!
Ze is zo'n schatje en we hebben zooo veel met elkaar gemeen. We houden allebei zoveel van bloemetjes overal en mooie dingetjes en oude kastelen en jurken en zo. Ja, we hebben het echt heel gezellig samen. We zijn nog maar 5 dagen samen, maar we hebben het nu al zo goed en gezellig. We gaan echt goede vriendinnetjes worden.
Ze komt dus uit Amerika, Oregan. En ze heeft 4 zussen! Super leuk. Zij is nummer 4 in de lijn van 5. En alle 3 de zussen boven haar zijn ook op zending geweest, echt tof. Jullie zouden sister Richey trouwens ook heel aardig vinden.

En serieus, het werk hier is geëxplodeerd afgelopen week!!! Normaal krijgen we zo'n
1 a 2 nummers/adressen per week...nu in 4 dagen hebben we al zo'n 15 namen en nummers!!! En we hebben 21 lessen gegeven i.p.v. 13/14!!! We ontmoeten echt geweldige mensen die willen luisteren, eindelijk!!
Natuurlijk zitten er ook wat weirdo's tussen haha...zo ontmoetten we een jongen en wisselden nummers uit en zo en hij smste daarna dat hij nieuw was in Stevenage en of wij 'hot girls' hem rond wilden leiden. Hahaha wat denkt hij wel hahaha.
En daarna was er een jongen die ons aansprak! Hij zei heee sisters...hij had dus eerder sisters ontmoet en daarna belden we hem om te zien of we een afspraak konden maken en sister Richey belde hem en hij bleef maar vragen om de holland girl hahaha...de hele tijd. Gelukkig was sister Richey zo slim om mij niet aan de telefoon te geven, dus hij kreeg lekker niet wat hij wilde haha.
Maar we hebben ook echt geweldige mensen ontmoet en ja het gaat echt een goede transfer worden met veel goede nieuwe mensen.

Hahaha vandaag hadden we zone meeting en we hadden een guest speaker en het was een soort motivational speaker, maar dan van de kerk. En hij sprak over hoe we onze standaarden etc hoog konden houden en onze houding konden veranderen en dat er dan goede dingen kunnen gaan gebeuren.
Dus goed nogal lang praatje over dat alles...maar daarna hadden we een activiteit en dat was een plank door midden slaan!!! Joh dat was me wat zeg. We moesten helemaal energie krijgen en geloven dat we het konden en blabla...dus goed wij allemaal ademhalingsdingen gedaan hahaha en toen ging iedereen de plank door midden slaan en de eerste keer lukte het me niet...maar de 2e keer lukte het!!! Serieus, met mijn platte hand een dikke plank door midden geslagen!!! hahaha goed hè!

Bedankt trouwens voor het opsturen van de foto’s van Omi’s verjaardag. Zag er echt super leuk uit! Wat is Omi toch een mooie vrouw! Er is een foto van haar close up en ze is zo mooi!

En vrijdag ben ik 9 maanden op zending!!! Joehoee. Halverwege. Van hier af aan gaat het alleen maar sneller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten