maandag 4 juli 2011

Goede week gehad met veel afspraken


Heeeeej allemaal,

Ik heb een goede week gehad! Veel goede mensen ontmoet! We focussen nu heel erg op het geven van lessen meteen op straat, in plaats van dat mensen geïnteresseerd zijn en dat we een afspraak met hen maken en hen pas les geven als we hen weer zien. Nu doen we meteen een les en natuurlijk hopelijk een return afspraak. Dus ja dat werkt goed, we vinden goede mensen en ik voel echt dat er goede dingen gaan gebeuren deze transfer.

We hadden een hele goede zondag! We hoopten dat Edson (een man uit Zimbabwe die al heel lang onderzoeker is maar niet gedoopt wil/kan worden omdat z'n vrouw dat niet wil) en Ray (onze nieuwe onderzoeker uit Engeland) naar de kerk zouden komen, maar zij kwamen allebei niet. Dus in de eerste 2 uur van de kerk baalden we nogal dat we geen onderzoekers hadden...terwijl we zoooveel mensen hadden uitgenodigd.
En toen, voordat de avondmaalsvergadering begon, kwam een stel binnen lopen die we die ochtend hadden wakker gebeld. Kyle had de elders in een andere plaats ontmoet en de elders daar hadden zijn telefoonnummer aan ons gegeven en wij hadden hem gebeld en hij wilde heel graag naar de kerk komen, maar in de eerste 2 uur was hij er dus niet...dus wij hadden hem om 11 uur gebeld en jeeej om 11.45 was hij in de kerk met zijn vriendin!! Ze zijn allebei rond de 20 en ze voelden zich onwijs goed in de kerk. Ze waren echt heel blij dat ze waren gekomen. Daarna hadden we hen gelijk een les gegeven en ze waren echt heel goed. Was echt fijn!
En het was ook heel leuk want aan de overkant van de kerk woont een oude vrouw en ze is al jaren niet meer naar de kerk geweest en we bezochten haar vrijdag en wij zeiden zo van oke Diana we gaan je zondag ophalen voor kerk oke? En we verwachtten eigenlijk dat ze zou zeggen van nee ik ga niet naar de kerk!! Maar ze zei oke! Dus jeeej zondagochtend hadden we haar opgehaald en iedereen was heel blij om haar te zien en na de kerk had ze allemaal mensen gebeld om te zeggen hoe blij ze was in de kerk en dat ze zich zo goed voelde en zo. Was heel fijn dat ze naar de kerk kwam.
Dus ja dat zijn zo'n beetje de updates van deze week.

Ik heb het nog steeds heeel leuk met sister Richey. We zijn echt heel erg hetzelfde! We houden heel veel van bloemetjes en dingetjes met kant en schattige kleine dingen, dus dat is echt gezellig. We lachen onwijs veel.

Dank jullie voor jullie lieve brieven. Ik ben altijd zo blij om post te krijgen. Wooo ik heb zoveel dingen die ik wil zeggen/vragen haha. Gedurende week denk ik altijd aan 100 dingen die ik wil zeggen tegen jullie en het is altijd fijn om het er even allemaal uit te typen, zodat het niet meer in mijn hoofd rondspookt.
Goed voor de rest gaat het allemaal lekker goed met me. Ik ben over de helft van mijn zending!! Wooo.....nu moet ik dit alles nog een keer doen ahahahha. Maar het gaat allemaal toch best snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten