maandag 18 juli 2011

Rustig weekje met lekker veel lessen

Heeeej lieve allemaal,

JEEEEEEEEEEEEEEJ ik krijg net mama’s brief binnen dat Eline is ingeloot!!! JOEHOEEEEE Schatje ik ben ZOOOOOOOO blij voor je!!!

Voor ik het vergeet...ik ben echt zo slecht geweest met bedankjes aan iedereen voor mijn verjaardag. Ik plan al eeuwen om een kaart naar de kerk te sturen om iedereen te bedanken voor alle kaarten en pakketjes...maar het komt er maar steeds niet van...heel vervelend en ik voel me een beetje schuldig, want iedereen is zo lief voor me geweest.
Ik ga echt proberen vandaag wat te sturen...maar pfoe de vrije dag gaat gewoon zo snel en ik kan vaak niet alles doen wat ik wil...

Vandaag zouden we een hele rustige vrije dag hebben...maar vanmorgen heeft een sister uit de wijk ons uitgenodigd om naar een heel mooi oud Engels landhuis te gaan ergens tussen hier en Cambridge. Ik weet nog niet zeker of ik er heen ga...maar dat zou natuurlijk heel erg leuk zijn.

Goed deze week was allemaal zoooooo goed!! We hadden hele goede lessen met alle mensen waar ik vorige week over vertelde. Shane (die jongen die we aanspraken op het bankje) is echt heel goed...alleen is hij een alcoholist! Pfoe hij is nog maar 21...kun je het geloven? Zo zielig voor die jongen..hij heeft nog zijn hele leven voor zich. Hij is al in een alcolisten groep..dus hopelijk komt het allemaal goed.
En ook onze andere onderzoekers, Clair, Edson, Matthew en Ray gaan allemaal heeel goed. We beginnen echt vruchten te zien van ons werk...eindelijk!!
En we hebben ook 2 nieuwe onderzoekers. Camille...zij is een meisje die we een paar weken geleden aanspraken en ze wilde heel graag naar de kerk komen...maar kwam maar niet. Dus hebben we een lift voor haar geregeld en gisteren was ze in de kerk! En ze vond het heeel goed. Dus dat was heel fijn. En we hebben een andere onderzoeker...Maggie...en hmm Maggie is een beetje apart haha. Maar ze wil leren en zo..dus ach natuurlijk geven we haar een kans, maar ze is erg apart!

Dus ja deze week was heel goed. Veeeeel regen! Zaterdag kwam het echt met bakken uit de hemel!! We waren helemaal doorweekt!

Maar ja, ik denk dus dat ik eind deze maand (overplaatsingen) ergens anders heen ga. Ik ben hier nu al 5 maanden en normaal blijf je in een gebied 6 weken tot 6 maanden. Dus het is mogelijk dat ik nog 1 transfer blijf...maar de kans is nogal klein. Natuurlijk onwijs balen, want we beginnen zoveel mensen te krijgen hier om les te geven en het voelt zooo goed om hier te zijn, vooral samen met sister Richey...maar goed we zullen zien. 2 augustus zijn de overplaatsingen, dus dan zullen we het weten. Voor nu nog even gezellig 2 weken genieten van Stevenage.

Vorige vrije dag zijn we dus naar Londen gegaan en we zijn naar het V&A (victoria & albert) museum geweest. Heel groot museum met allerlei verschillende dingen. Dus we moesten kiezen en we hebben gekozen voor de british gallery...en dat was heel leuk want er waren allemaal oude Engelse dingen, oude Engelse mode, servies etc....was heel leuk om te zien. Lekker slenteren door het museum.
Daarna zijn we naar Oxford Street gegaan om wat te winkelen.
Verder was het een lekker rustig weekje met lekker veel lessen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten