maandag 13 juni 2011

Bijna jarig!






Ja Londen vorige week was heel gezellig. We hebben heel veel dingen gedaan. We zijn naar Buckingham palace gegaan, daarna naar Trafalgar square en daar lekker wat gegeten bij McDonalds, daarna Big Ben, Thames river en Tower Bridge. Het was echt een gezellige dag! Heb er echt van genoten.

Het was echt een goede en snelle week! Veel regen helaas, maar dan kon ik leuk mijn nieuwe paraplu gebruiken, die in het leuke roze pakket van Kimberly zat!
Verder hebben we wat lessen gehad. We hebben een beetje gewinkeld en ik heb 2 gekleurde shirtjes gekocht (geel en roze) om wat kleur aan mezelf te geven hè.

En joh wat was ik heerlijk blij met al jullie brieven haha..zo lekker veeeeel.

Wat een geweldig verslag over de vakantie heeft Eline gestuurd zeg. Ik vond het super leuk om te lezen. Ooo pap je vertelde over het snorkelen bij dat scheepswrak! Oe ik had daar heel graag bij willen zijn! Dat lijkt me zooo tof. En wat een prachtige foto's! Mooie stranden hoor! En ja echt geweldig om jullie te zien met de dolfijnen en zo.

Woooo en Geert gaat op zending naar POLEN!?!?!?!?! Tjonge dat had ik nou echt noooooit verwacht. Ik hoopte stiekem dat hij naar Engeland zou komen. Geweldig hoor...joh dan gaat hij Pools leren...gek hoor. Maar wel geweldig. Zijn hij en Koen op het zelfde moment in de MTC? Hoe lang moet hij in de MTC blijven?

En jaa jeeej zondag ben ik dus lekker jarig. We gaan dus naar een hele leuke familie en dat wordt heel gezellig.
Een andere familie heeft me heel lief al een taart + kaarsje hihi, en een kaart en oorbellen gegeven voor mijn verjaardag! Zoooo lief!! Ik voelde me al helemaal jarig hihi. Ze wilden het eigenlijk volgende week vrijdag geven, maar dan zouden ze er niet zijn, dus vandaar dat ik het al deze week had gekregen.

O en mam wil je op mijn blog zetten dat mensen me geen pakketjes of zo hoeven te sturen voor mijn verjaardag...want ik heb al zoooveel spullen! Dat ik het meest blij ben met een kaart? Mensen hoeven zich dus geen zorgen te maken om dingen voor me te kopen of zo...want ik heb al echt veel spullen....

O voordat ik het vergeet, volgende week heb ik dus mijn vrije dag op dinsdag door de overplaatsingen. We krijgen op maandagavond te horen of we overgeplaatst worden, dus kan ik jullie dinsdag vertellen of ik vertrek of niet. Volgende week dus een mail op dinsdag i.p.v. maandag.
Stuur voor de zekerheid maar niks meer na donderdag op, want anders komt het te laat aan en misschien ben ik dan al weg. De kans is groot dat ik blijf...maar tja je weet het nooit hè. Ik hoop heel erg dat ik blijf...maar voor de zekerheid kunnen jullie uiterlijk donderdag de brieven in nederland posten en dan krijg ik het zaterdag of maandag. Wil je dat ook op mijn blog zetten?
Hopelijk blijf ik lekker in Stevenage met sister Delgado, want we hebben het heel gezellig en ik ben blij hier. De leden zijn hier echt geweldig en ik wil echt graag hier blijven. Dus we zullen zien, volgende week weten jullie het.

Ik hou heeeeel veeeel van jullie!!! En eet lekker een taartje voor mij op mijn verjaardag. Maak je geen zorgen om mij op mijn verjaardag, want ik ga het echt heel gezellig hebben. Ik heb al leuke plannen en mensen zijn hier echt heel lief voor me. Dus maak je geen zorgen. Het wordt een goede verjaardag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten