dinsdag 1 maart 2011

Eerste doop


Sorry dat ik gisteren niet heb gemaild, maar gister was zone pday (vrije dag) in Ipswich en dat kost dan de hele dag…beetje vervelend. We zijn om 5 uur opgestaan!!!
En daarna hadden we dus zone meeting met trainingen over zendingswerk en 's avonds moesten we meteen door naar de Guy familie want daar waren we uitgenodigd voor eten en voor gezinsavond. Het was heel gezellig, maar we waren pas rond half 10 thuis..dus helaas geen email gisteren. Maar des te leuker is het om vandaag email te krijgen, toch!

Goed het geweldige allerbeste super nieuws is dat Nicky zaterdag is gedoopt!!!!!! Het was zoooo geweldig om haar in het wit te zien en om haar gedoopt te zien worden. Ze vond het helemaal geweldig en toen ze uit het water kwam zei ze: 'Ik ben gedoopt! Het is echt gebeurd, ik ben nu lid van de kerk!' Ze was zo blij. Jeeeeej mijn eerste doop!! Geweldig hè!

O en trouwens beetje minder leuk bericht...maar we hoorden gisteren dat er 16 maart 2 nieuwe zendelingenzusters komen en dat er toch overplaatsingen komen. Super lastig, want nu weet ik dus nog niet zeker of ik in Cambridge blijf... Maar goed we zullen zien wat er gaat gebeuren en ik laat het jullie zo snel mogelijk weten.

Het weer is weer een beetje kouder in Engeland...het was warmer en ik kon zelfs mijn zomerjas aan met maar 1 laag panty's haha. Maar nu is het weer terug naar winterjas en dikke panty's...maar goed de lente komt vanzelf!

Die diner afspraak van vorige week dinsdagavond was zoooo gaaf! We gingen met een studente uit Amerika (Ardis) mee naar Formal Hall in een oude universiteit van St. John. Het was een 3 gangen diner in een oude universiteit in zo'n grote hoge hal, heel Harry Potter-achtig!! En het was zooo leuk om daar te zijn. Je zit met z’n allen aan lange tafels en er wordt een gebed in het Latijns gezegd en alle professoren zitten aan een andere tafel en iedereen (de studenten dan) hebben van die Harry Potter-gewaden aan. Zo leuk om dat mee te maken! Het is traditie in de universiteiten en het is echt leuk! Leuk dat Ardis ons daar mee naar toe had genomen en lekker gegeten!

OOO vandaag is mijn 5th month mark!! Ik ben vandaag precies 5 maanden op zending! En over 13 maanden laat ik jullie alles in Cambridge zien!

1 opmerking: