maandag 21 maart 2011

Eerste mail uit Stevenage


M'n eerste mail vanuit Stevenage! Best gek hoor om in een ander gebied te zijn. Ik heb het heeel erg naar mijn zin en de flat is veeel mooier dan Cambridge, maar toch mis ik Cambridge nogal...En natuurlijk moet ik alles tijd geven maar op het moment is Stevenage nog niet echt mijn plekje...maar goed, ik ben hier pas sinds woensdag.

Alles is nogal wennen op het moment...gelukkig hadden we kerk gisteren zodat ik wat leden kon leren kennen en ze zijn echt heel aardig! We hebben al een paar eetafspraken voor volgende week, dus dat is altijd goed.
Wat heeel erg wennen voor mij is op het moment is het tempo waarin wordt gewerkt hier in Stevenage, want het gaat veeeel langzamer dan in Cambridge!!!!
Maar goed ik ga proberen dit gebied een beetje een boost te geven en eindelijk wat uren te maken en wat werk gedaan te krijgen...en dan komt het helemaal goed

O sister Freeman komt trouwens uit Amerika, Oregan. O en weetje wat leuk is..haar moeder was voor haar zending een beetje aan het googlen voor informatie over de England London Mission en raad eens waar ze terecht kwam...op mijn blog!!!! Ja mam we zijn internationaal haha.

En jeej ik heb al post van jullie gekregen!! Ik heb al best veel post hier gekregen, Alja stuurde me een kaart en Marion heeft me een brief gestuurd en natuurlijk kreeg ik de leuke kaart van jullie allemaal en een brief van mama. Dus dat is heel fijn. En wat leuk dat je het adres hebt opgezocht op google earth. Was grappig want ik wist helemaal niet dat er een Subway om de hoek was en jij zei het en nadat ik je brief had gelezen zag ik de subway haha. Maar het was precies zoals je beschreef...Drapers way is een zijstraat van de Highstreet en we wonen boven de supermarkt 'Waitrose'.

Stevenage is trouwens niet een hele bijzondere plaats. Er is hier wel een heel mooi park, maar verder nogal saai. Er zijn veeeeel heuvels, dus ik krijg straks goede gespierde benen haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten