dinsdag 8 maart 2011

Chocoladecakejes, een grote hond en de bus gemist

Hoooooooooi lieve lieve allemaal,

Lekker vroeg mailtje vandaag. Het wordt een gezellige dag vandaag, want de Ipswich sisters komen hier naar Cambridge. Dus we gaan gezellig winkelen met 4 meiden, dus dat wordt gezellig. Ik heb ECHT nieuwe schoenen nodig!! Ik voel me trouwens zo goed! Het weer is heeeerlijk vandaag! De zon schijnt volop en we hebben lekker vandaag onze vrije dag dus we kunnen er lekker van genieten. Deze week was niet zulk lekker weer...helaas. Hopelijk blijft het komende week lekker zonnig.

SUPER bedankt voor de leuke brieven met de vele foto's! Heeerlijk om jullie te zien en om wat gezichten van de familie te zien.

We hebben een hele goede week gehad! We hebben Nicky een paar keer gezien en ze is nog steeds zo blij dat ze is gedoopt en ze is al echt een echt lid. Ze kent al best wat mensen in de wijk en iedereen neemt haar goed op. Heel fijn om te zien!

De leden zijn trouwens zo aardig hier in Cambridge! Was leuk want gisteren liepen we naar huis van een afspraak en een auto stopte en we hoorden iemand roepen: Sisters!!! Het was een vrouw uit de wijk en ze gaf ons allemaal zelfgemaakte chocoladecakejes!! En ooooo wat zijn die cakes goddelijk lekker zeg!!! Niet te geloven!! Lief hè. Ook hebben we lekker veel etensafspraken en de leden gaan ook vaak met ons mee als we iemand les geven. Het is zo belangrijk dat mensen met ons meekomen, want als degene die we lesgeven naar de kerk komt, dan zien ze in ieder geval een bekend gezicht. Dus dat is heel fijn.
Afgelopen zaterdag waren we bij sister Newman en zij heeft een nogal grote hond (groter dan een labrador of golden retriever!) en ik stond gewoon en ineens loopt die hond tussen mijn benen haha. Ik schrok me rot! Het is nogal een grote hond dus ik moest helemaal op mijn tenen staan en mijn rok ging helemaal omhoog, dus stond ik als een soort Marilyn Monroe mijn rok naar beneden te houden haha met een hond ertussen. Was onwijs grappig. En sister Müller moest zoooo hard lachen. Ze lag op de bank van het lachen en die hond klom helemaal op haar en likte haar helemaal over haar gezicht! Het was zo ontzettend grappig!

O en afgelopen donderdag gingen we naar een nieuw meisje. Ze woont helemaal in Haiverhill (een uur met de bus) dus wij helemaal daar heen en haar verteld over het evangelie. Het is een aardig meisje, ze heet Kirsty, maar ze is zoooooo stil en verlegen, niet te geloven! Zelfs met simpele vragen zei ze de hele tijd 'I don't know' en ik had echt iets van kom op zeg iets! Maar goed ze is aardig en ze wil graag meer leren, dus dat is goed en zondag was ze in de kerk dus dat was heel fijn.
Maar goed we waren dus in Haiverhill en we waren klaar met Kirsty en wilden naar huis en we waren net 1 minuut te laat voor de bus! Super balen en toen moesten we een UUR wachten!!!! In de kou!!!! In de miezerige regen!!! Oooo ik had het ZO koud, niet normaal. En ik werd de rest van de dag ook niet meer warm. Ik heb gewoon met een dikke pyjamabroek geslapen, sokken en mijn dikke BYU trui...want ik werd anders gewoon niet warm. Heel vervelend.
Maar verder hebben we een hele goede week gehad. we hebben veel lessen gegeven en veel goede nieuwe mensen gevonden die meer willen leren over de kerk. Dus dat is heel fijn!

Ik ben nog steeds blij hier op zending en ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt om hier te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten