maandag 14 maart 2011

Overplaatsing naar Stevenage

YES EINDELIJk kan ik mailen!! Ik rende vanmorgen bijna naar de bieb, want ik wil jullie mailen! WANT ik ga verhuizen!!! Nogal balen, maar eigenlijk voelt het ook wel goed.
Ik ga naar Stevenage en daar zal ik zijn met sister Freeman. Zij is net in de zending en we zijn dus 2 jonkies bij elkaar! Ik word dus al senior companion! Ik moet dus nu de planning dingen leiden, meer beslissingen nemen etc. Maar op zich verandert dat niet veel want dat deed ik eigenlijk al.
En mijn gevoelens zijn een beetje gemixt op het moment. Ik ben een beetje verdrietig om Cambridge en sister Müller te verlaten, maar eigenlijk is het ook wel weer een uitdaging om naar Stevenage te gaan en met sister Freeman te zijn. Ze komt uit Amerika, maar dat is eigenlijk alles wat ik weet. Maar ik heb er wel zin in om ergens anders heen te gaan. We kregen het gisteravond te horen.
En sister Müller gaat trainen!!! Ze gaat sister Xu trainen en o o o ze is zoooo zenuwachtig en voelt zich zoooo niet klaar voor alles, maar goed ze zal het geweldig doen!

Ik ben al een beetje aan het inpakken enzo...maar pfoe wat heb ik veel spullen zeg! Niet te geloven..maar ik word met de auto naar Stevenage gebracht, dus kan ik lekker veel bagage meenemen. Ik hoef het niet in de trein mee te zeulen, dus dat scheelt.
Maar joh best gek hè dat ik Cambridge ga verlaten.
Ik heb een beetje nagedacht over de dingen die ik hier heb gedaan en dat is toch best wat eigenlijk! Ik heb het gevoel dat ik deze plaats beter achterlaat dan dat ik het heb gevonden en dat is natuurlijk een fijn gevoel ☺

Stuur dus niks meer naar Cambridge!!!!

Mijn nieuwe adres is:
flat 4 Drapers house
2 Drapers way
Stevenage SG1 3DT
England

Dus ja er gebeurt heel wat op het moment en ik vind het nogal wat, want Cambridge is natuurlijk mijn eerste stad en o ik hou van Cambridge! En het zal altijd een speciale stad voor me zijn. En ik wil jullie heel graag alles laten zien in Cambridge! Hopelijk is Stevenage ook een mooie en goede stad. Over 2 weken zijn de echte overplaatsingen en dan kunnen er ook wel weer dingen veranderen dus dat moet ik nog even afwachten.
Goed jullie zijn dus weer helemaal op de hoogte. En volgende week mail ik jullie vanuit Stevenage!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten