dinsdag 22 februari 2011

Nog steeds in Cambridge!!




Hoi lieve allemaal,

JEEEEJ ik blijf in Cambridge!!! Ik had het echt nooooit verwacht. En ik blijf ook nog bij sister Müller! Heel onverwacht, want dit wordt onze 3e termijn samen en normaal blijf je nooit echt langer dan 2 overplaatsingen bij elkaar, dus dat is best bijzonder en ik ben er heeel blij mee want nu kan ik bij de doop dienst van Nicky zijn!!! Ze is er helemaal klaar voor. Ze wil dat het een hele kleine intieme doopdienst wordt dus waarschijnlijk komen er maar 10 mensen of zo...maar goed als dat is wat zij wil dan doen we dat toch.
Maar echt ik ben zooo blij dat ik nog lekker even in Cambridge kan blijven. Ik ben hier in ieder geval tot eind maart.

Sister Müller is kapster en heeft vanmorgen mijn haar weer geknipt!! Zit heel leuk nu. Zo handig om een kapster in huis te hebben hihi.

We hebben deze week trouwens een giga gekke drukke bizarre week gehad en we hebben meer dan 50 uur gewerkt. We hebben ons gek gewerkt en bijna geen pauzes genomen en zo en ik was echt heel erg moe!
We lopen heel erg veel en mijn schoenen zijn echt aan vervanging toe. Er zitten gaten en scheuren in de zool. Dus ik denk dat ik deze week maar eens nieuwe schoenen ga kopen.

Vanavond hebben we trouwens een diner afspraak met een meisje die hier studeert en ze studeert in zo'n heel mooi oud universiteitsgebouw! En ze heeft ons uitgenodigd om in de universiteit te eten en het is een heel 3 gangen menu en alles!!! Ze zei dat het een beetje zo'n Harry Potter sfeer heeft!!! Zoooo gaaf, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat worden.

Verder is het weer wat kouder...beetje jammer want het werd echt lente-achtig...maar nu is het weer wat kouder. Ach hopelijk wordt het snel weer warm.

Ik ben echt opgelucht dat ik lekker hier blijf en niet hoef te verhuizen. Zo lief want zoveel onderzoekers en leden van de kerk vroegen of we hen zo snel mogelijk wilden bellen als we wisten waar we heen gingen. Het is zo leuk om zoveel steun te krijgen en te weten dat mensen om je geven en willen weten waar je heen gaat. Voelt echt goed.
Maar het is nu eigenlijk wel heel zeker dat ik de volgende overplaatsing ergens anders heen ga...want het maximum is toch wel 6 maanden. Joh kun je geloven dat ik hier al bijna 6 maanden ben!! Tja het duurt nog lang voordat ik terug ben...maar goed de tijd gaat voorbij...dus hou nog even vol!

Heb een heeeeele goede week en blijf lekker blij.☺

Geen opmerkingen:

Een reactie posten