maandag 14 februari 2011

Heerlijk weer op Valentijnsdag

Jeeeeeej happy Valentine's day!!!!

Vandaag is echt een prachtige dag!!! Het is een heerlijk zonnetje en ik draag lekker alleen mijn blazer in plaats van al mijn lagen en lange zwarte jas. Heeeerlijk.

Vanmorgen hadden we een les met Nicky (zij gaat echt onwijs goed!) Ik denk echt dat alles doorgaat voor de 27e. We hebben het verplaatst naar zondag want dat was handiger. Dus jeej nu gaat ze gedoopt worden op Papa's verjaardag, cool hè. Mijn eerste doop op Papa's verjaardag.
O en weet je ik kreeg vanmorgen bloemen van Nicky! We hadden een les in de botanische tuin (heerlijk met dit weer!) en ze gaf ons tulpen voor Valentijnsdag! Wauw dat was zooo lief.
Verder gaat het echt heel goed met me. Het weer is zo fijn en warm, ik draag nu gelukkig maar 1 paar panty's in plaats van sokken, leggings en een dikke panty hihi.

Ik ben nu trouwens weer aan het emailen in de Apple store...we zijn hier met 8 elders en we gaan een gezellige dag met z’n allen hebben. In de bibliotheek waren natuurlijk geen 10 computers vrij, dus email ik nu op de nieuwste macbook air. Best mooi ding.

Verder ook super bedankt voor de lieve Valentijskaart van de gemeente! Heel leuk om alle berichtjes te lezen.

Deze week hadden we zone conferentie! Dat is altijd leuk, want we komen bij elkaar met veel elders en sisters en dan spreekt de zendingspresident (president Patch) tot ons en hebben we workshops en zo. Heel goed en geestelijk altijd. En we hebben altijd 'spottalks' dat is dat iedereen een toespraak voorbereidt over een onderwerp en dan op dat moment word je gekozen of niet. En deze keer werd ik gekozen! Ik was blij dat ik het had voorbereid. Was een goede toespraak al zeg ik het zelf haha. Maar pfoe ik vond het best eng om ineens geroepen te worden om een toespraak te geven! Het is gelukkig allemaal goed gegaan.

Verder ben ik best een beetje zenuwachtig of ik overgeplaatst word of niet, want ik wil eigenlijk liever niet verhuizen..maar goed we zullen zien. Ik weet het maandag 21 februari en ik laat het jullie 22 februari weten.

Het gaat dus nog steeds heel erg goed met me. Ik ga lekker genieten van het geweldige weer vandaag en we gaan gezellig iets doen met de elders. Ik denk dat we naar de oude universiteiten hier gaan dus dat wordt leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten