maandag 7 november 2011

Weer een goede week in Bedford

Hoooi iedereen,

Deze week ging best snel en dat is fijn want het was nog maar de 2e week samen met sister Herrera en dan is het dus fijn als er al eenheid is en als dingen al vanzelf gaan.

We hebben een goede week gehad. We moeten echt even werken aan weer wat nieuwe mensen, want we hadden natuurlijk veel werk gestoken in Augustine en hij is nu helemaal goed gedoopt en woo hij is zoooo goed. Maar nu is het dus tijd voor wat nieuwe goede mensen die we kunnen dopen. We hebben al een aantal goede mensen maar ze zijn allemaal nog in de beginfase en we moeten dus hard werken om hen een stapje verder te krijgen. Maar ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen. Het is fijn, want sister Herrera is zoo goed in het uitnodigen voor de doop! Hahah ze nodigt iedereen uit, zonder enige moeite! En dat vind ik zoo fijn want dat helpt mij ook echt om me goed te focussen op waarom ik hier ben en het doel van de zending.

Er is op het moment een circus hier in Bedford...the Netherlands circus haha. En sister Herrera en ik waren er helemaal enthousiast over. Dus we gaan vanavond naar het circus! Hopelijk zijn het echt Nederlanders (of waarschijnlijk Russen of zo, het zijn altijd Russen in een circus haha) Maar als het Nederlanders zijn misschien kan ik iets leuks regelen met korting of zo en even mijn Nederlands weer ophalen!.
Joh ik ben al zooo lang niet naar een circus geweest. Volgens mij was de laatste keer toen ik een kindje was haha. O en we zijn natuurlijk naar Cirque du Soleil geweest...wij hebben echt zulke geweldige mooie shows gezien! Haha ik ben misschien daardoor een beetje 'verwend' want dan vallen al deze andere shows en circussen een beetje in het niets, maar het zal natuurlijk gezellig zijn om dit te doen met sister Herrera.

Laatst was ik een beetje down en toen heb ik weer eens in dat boek gelezen, wat Mama voor me had gemaakt met allemaal berichtjes van iedereen en woo dat was weer zo leuk om te lezen. Ik voelde me zo geweldig en echt weer blij en ik wist weer zo goed waarom ik hier ben. Dus dank je wel voor dat leuke berichtjes-boekje want het helpt echt.
Iets dat me heel erg raakte was wat Omi schreef. Ze schreef dat Opi altijd zei 'onze Mariek' .. en dat raakte me echt. Ik vond het ineens zooo lief en ik dacht aan Opi en realiseerde me dat hij ook heel dicht bij mij is. Dus dat was fijn.

Goed het gaat allemaal goed. Het begint wat kouder te worden hier in Bedford...maar hopelijk brengt dat wat medelijden in de mensen en nodigen ze ons uit voor een gesprek haha.
Komende week wordt dus ook weer een goede week, we hebben een aantal diners en wat goede afspraken met mensen.

O en Papsie onwijs bedankt voor je brief! En zoo leuk om weer foto's te zien van Jayden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten