maandag 21 november 2011

Geen auto meer!



Heeeej lieve allemaal,

Daar ben ik weer. Pfoe deze week is best snel gegaan hè. Weken gaan sowieso best snel heb ik het gevoel. Als dingen fijn en goed gaan dan gaat de tijd snel. Dus dat is fijn.

We hebben een goede week gehad. Onze onderzoekers (geïnteresseerden in de kerk) gaan best goed. Degene die het meest geïnteresseerd op het moment is Tomas. Hij is degene van Lituania. Hij heeft een doopdatum voor 3 december en we hopen dat dat doorgaat..
En over Maggie heb ik jullie vorige keer al verteld. Nou goed zij is nu het huis uit, ze woont bij Janie (dat meisje dat bij ons was als mini zendeling) en ze heeft met haar ouders gepraat en ze gaat nu gedoopt worden!!!! Jeeeeej...alleen helaas niet in Bedford want ze woont nu in Kettering...maar alsnog geweldig dat ze gedoopt gaat worden! Ik ben zooooo blij voor haar, vooral omdat ze dit zoo graag wil! Ze is er echt klaar voor. Dus dat was echt goed nieuws deze week.
Verder hebben we ook goede nieuwe mensen ontmoet, dus daar kunnen we weer mee gaan werken komende week.

Nou goed we hadden deze week ook een heeeel vervelend bericht en dat is dat we de auto terug moeten geven, want een ouder koppel in de zending heeft de auto nodig...balen want nu moeten we dit gebied dus zonder auto doen. We krijgen dus ook geen nieuwe auto. En ik heb helemaal niks tegen lopen of de bus of zo...maar ik kijk er onwijs tegen op om alles hier op te gaan zetten en uit te zoeken met de bus en lopen. We moeten nu alles opnieuw uitzoeken en plannen en zo. Vooral omdat we normaal zo'n 10 minuten reizen tussen afspraken en nu moeten we daar veel meer tijd voor plannen en het gaat dus een andere manier van werken worden.

Dus ja ik ga de auto missen. Ik vind het heerlijk om te rijden en het zal moeilijk worden om iedereen zo vaak te zien als dat we nu zien. Maar het geeft ons wel veel meer kans om mensen te ontmoeten. Want als we lopen komen we natuurlijk veel meer mensen tegen dan wanneer we in de auto zitten.

Ik heb het trouwens echt leuk met de leden hier. We hebben echt lieve mensen hier en ik ken de meeste nu ook al best goed, zodat er al echt een relatie/band is. Ik vind het altijd leuk om mensen goed te leren kennen en het leuk met hen te hebben.
Weet je dat is het leuke van zending...je leert zooveel mensen kennen in zo'n korte tijd en het is gewoon zo leuk. En ik vind het natuurlijk altijd leuk om mensen te leren kennen en lekker sociaal te zijn en dat kan hier zo goed hihi. Ik kan echt een goede en leuke band opbouwen met mensen.
We hebben ook al onze eerste kerst uitnodiging binnen! Voor 1e kerstdag of kerstavond..we mochten kiezen. Dus we zullen zien. Ik weet natuurlijk nog niet of ik in Bedford zal zijn met kerst of dat ik overgeplaatst wordt.

Vandaag gaan we naar Milton Keynes, want het is onze laatste vrije dag met een auto dus we gaan het goed gebruiken en naar het grote winkelcentrum in Milton Keynes. De elders komen daar ook nog even langs dus dat is ook gezellig.

Volgende week hebben we zone conferentie en daar kijk ik altijd heeel erg naar uit! Ik heb er onwijs zin in. Het is altijd zo opbouwend om met allemaal zendelingen te zijn en opgebouwd te worden door trainingen en vooral president Patch visie en doelen. Dus dat gaat goed worden. Ik ben blij en ik kijk er onwijs naar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten