maandag 14 november 2011

Nieuwe auto





Heeeeej iedereen

oke ik heb een computer met een rot toetsenbord...zo'n toetsenbord dat heel zwaar gaat....vervelend...maar goed dus als ik soms letters mis of zo dan weetje waardoor het komt.

Goed hier gaat het allemaal prima. Ik heb een fijne week gehad.

Oké ten eerste...we hebben een nieuwe auto!!!! Het is nog steeds een Vauxall (opel) Meriva maar nu het nieuwe model en het heeft hele rare deuren...het zijn deuren die naar elkaar open gaan in plaats van met elkaar mee...hahah hoop dat dat een beetje logisch klinkt. Het is een diesel en automaat hahaha zooo makkelijk rijden haha ik hoef amper iets te doen, want optrekken gaat totaal vanzelf..ik hoef niet eens gas te geven en de auto gaat al vooruit hahah..super makkelijk. Dat wordt wat als ik terug ben in de Polo of de Citroen1 Maar ja we zijn dus helemaal blij.

En we hebben een hele goede jongen ontmoet deze week, Tomas. Hij komt uit Lithuania...geeen idee hoe je het schrijft en ik weet ook niet wat het in het NL is hahaha. Maar het is ergens bij Rusland. hij spreek Engels..maar niet echt top...maar hij begrijpt het meestal. Hij is 25 en hij is echt goed. Gister kwam hij voor het eerst naar de kerk en hij vond het fijn, En we hebben ook nog andere goede mensen, maar ze moeten even die 'klik' krijgen en dan kunnen ze gedoopt worden. Ze moeten even doorkrijgen hoe belangrijk het is. Maar daar helpen wij hen dan weer mee.

We zijn afgelopen maandag trouwens niet naar het circus gegaan...we hadden gewinkeld en ik heb laarzen gekocht, dus dat is lekker warm. We waren moe na het winkelen en we wilden lekker brieven schrijven en ja we besloten lekker naar huis te gaan.

Ah zo lief ik kreeg deze week een kaart van opa en oma en ook weer met een leuk verhaaltje van opa over zijn vader. Wat een leuke verhalen zijn dat toch altijd! Ik probeer het altijd te vertalen voor mijn companion, maar de humor gaat een beetje verloren in het Engels, maar ik vind het altijd genieten om opa's verhalen te lezen. En oma schreef dat ze ook een pakketje naar Londen had gestuurd voor Sinterklaas...zoo lief!! Ik heb er zin in om het op te halen de 23e.

OOOO en ik ben heeel benieuwd hoe het gaat met Geert!!!!! want woo hij is nu al een week in Polen toch? Gek dat hij nu echt een zendeling is en op de straat mensen aanspreekt en zo!! Ik hoop dat het hem een beetje makkelijk afgaat en dat het meevalt met de taal. We komen hier zoooveel polen tegen.. niet normaal. Zelfs zoveel dat ik al helemaal hoi en hoe gaat het en doei kan zeggen in het pools.

Nou goed we hebben komende week een goede week voor de boeg, we hebben veel afspraken dus ja gaat goed worden. Vandaag even relaxen voor p-day..vroeg naar bed en dan weer aan het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten