woensdag 26 oktober 2011

Ik ga weer trainen!

Heeej lieve allemaal,

Oké veeel te vertellen, maar belangrijke dingen eerst...Ik ga weer TRAINEN!!!! Joeehoeee...er komt 1 sister in de zending en jeeej ik ga haar trainen. Ik was heel erg verbaasd want er zijn best veel sisters die nog niet hebben getraind dus ik verwachtte dat zij zouden gaan trainen...maar ik ga nu weer trainen. Ik ben er heel blij mee! Ze komt uit Costa Rica!! En volgens mij heet ze sister Carerra...weet het nog niet zeker, want ik ga haar morgen ontmoeten. Leuk hè.

Goed verder is het een goede week geweest en een heel dubbel weekend..ik begin even met het weekend, want we hadden een geweldig iets!!
Namelijk de doopdienst van Augustine!!! jeeeeeeej ik ben zoooo blij dat hij gedoopt is! Was zo geweldig. Het is echt wonderlijk dat we hem nog maar een maand geleden hebben ontmoet. We hadden hem aangesproken op straat en vanaf dat moment is het gewoon zooooo goed gegaan en hij is zo met sprongen vooruit gegaan en bam nu is hij gedoopt en hij is zoooo blij. En ik ook..het was een geweldige dag.
Haha wel grappig want sister Kinjo en ik hadden het helemaal gepland hoe en wanneer we het doopfont (is het met een f of v?) zouden vullen want het duurt zo'n 2 uur... dus wij hadden het aangezet voor een uur hadden het gecheckt en even uitgezet en daarna terug gekomen om het weer aan te zetten en toen gingen we even lunchen. En we kwamen terug van lunch en het doopfont liep bijna over!!! OOOO joh het was zooooo vol hahahahaha. Het was bijna over de rand!!! Wij stressen natuurlijk...en gelukkig heeft iemand de stop er weten uit te halen en het liep genoeg leeg zodat het niet te vol was om Augustine te dopen. Hahaha...ha wij met onze goede planning haha. Maar ondanks dat was het een geweldige doopdienst en we hebben het heel goed gehad. En Augustine was zoooo blij en gelukkig. Was heel mooi om te zien.

En joh die dag was gewoon geweldig want daarna hadden we een les met Maggie een 19-jarig meisje, vriendinnetje van lid van de kerk en zij is echt geweldig!!! We zaten met haar in een café en we lazen in Boek van Mormon en ze zei..woo ik voelde net iets heel raars in mijn hart...dus wij: Woo gaat het goed?? Zegt ze jaaa ik voel gewoon ineens dat dit waar is!!! Ze stuurde een smsje na onze les: thank you sisters...I have found home... Ach wat een geweldig kind is dat toch! Alleen heeel balen want haar ouders zijn nogal streng katholiek en staan niet toe dat zij gedoopt wordt....balen. Maar ze is aan het plannen om in 2013 naar Amerika te gaan en ze zei dat ze dan gewoon daar gedoopt wordt! Dus ja was onwijs goede geestelijke dag.
Alleen toen ging het een beetje berg afwaarts want zaterdagnacht werd sister Kinjo heel erg ziek en heeft de hele nacht overgegeven!! Zo zielig. En 's ochtends waren we natuurlijk in de kerk en sister Kinjo voelde zich zo beroerd dat we naar huis zijn gegaan want ze hield het niet vol. Zo zielig, want dit was haar laatste zondag op zending!! Echt balen voor haar. En ze heeft de hele zondag geslapen...

Maandag hadden we dus gewoon een werkdag en we hadden eerst een vergadering en daarna lessen en 's avonds een diner afspraak, maar na die afspraak voelde ik me zooo niet lekker. Mijn hele maag was van slag en ik trilde helemaal en blegh voelde me zo rot. En gisternacht heb ik dus lopen overgeven! Echt balen ...maar ik ben niet zo ziek als sister Kinjo was. Ik denk dat het eten gewoon heel slecht viel...

Verder hebben we eigenlijk gewoon een normale week gehad, een hele goede week met best veel lessen, aantal diner afspraken en ja gewoon goed eigenlijk. Lekker hard gewerkt en de week ging heel snel eigenlijk.

Oké lieve allemaal ik moet al weer gaan.. ik heb helaas geen uur de tijd vandaag want we hebben over een half uur een afspraak met een onderzoeker, die ons mee neemt naar wat sight seeing hier in Bedford...dus best leuk. En daarna gaan we Maggie (de leuke 19-jarige) weer zien bij de familie met de 7 kinderen. Dus ja wordt een goede avond. Ben blij dat ik me nu beter voel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten