maandag 10 oktober 2011

I love zendingswerk




Heeej iedereen,

Oké first of all.. ik heb echt een topweek gehad! Ik vind het zoooo fijn om zendingswerk te doen en we hebben zulke goede dingen die gebeuren hier. We hebben geweldige mensen ontmoet, leuke en goede afspraken gehad deze week en ja het is gewoon goed om een zendeling te zijn.

Ik had jullie dinsdag geschreven dus ik ga schrijven vanaf toen:
Allereerst we hebben een gouden onderzoeker (iemand die geïnteresseerd is in de kerk): Augustine!!! Hij is echt geweldig en gaat 22 oktober gedoopt worden! En hij is zooooo geweldig! Hij begrijpt alles, wil zoo graag het goede doen en als hij bidt zegt hij dat al zijn vragen beantwoord worden en zijn twijfels weggenomen worden. Hij is echt een zegen voor ons harde werk! Hij is zo rechtvaardig! Dus hopelijk volgende week zaterdag een doopdienst! Joehoee.

Oké en afgelopen vrijdag was grappig haha. We hadden een week geleden een man ontmoet, Nick en hij woont in een klein dorpje Turvey. Onwijs mooi dorpje en daar wil ik jullie ook echt graag mee naar toe nemen, want het is zo mooi typisch Engels en ja het is mooi. En hij leidde ons rond in een tuin waar hij werkte van een groot landhuis. Hij nodigde ons uit om naar de dorpskerk te komen afgelopen vrijdag om naar de klokken te komen kijken. Dus we waren daar met de priester van de kerk daar in Turvey en we zijn helemaal de klokkentoren opgeklommen en daar de grote klokken gezien! Woo was echt leuk om te zien. Ik had nog nooit een kerkbel in het echt gezien van zo dichtbij. En ja was heel leuk om te zien. Daarna hadden ze een klokken oefening of hoe dat ook heet...er zijn dus mensen die dat als instrument spelen! Dus er waren 8 klokkenluiders en ze hadden een soort muziek gespeeld. Echt leuk om mee te maken. En we moesten daar in onze vieze kleren komen, want het was nogal stoffig en zo.

En zaterdag hebben we de kamer geschilderd van de dochter van een onderzoeker van ons. Was leuk. Het is altijd fijn om anderen te helpen.

O haha gisteren in de onderzoekers klas in de kerk had de leraar moeite met het uitspreken van mijn naam en toen zei een vrouw: Denk gewoon aan dit (wijzend naar haar billen) BOTTOM en dan A hahaha...fijn dat mijn naam geassocieerd wordt met billen haha.

Ik stuur ook nog een foto van mijzelf in zo’n indiase sjaal/jurk/ding. Ik was bij een Indische vrouw die lid is van de kerk. Lekker multicultureel hè!

Dus ja, het gaat allemaal heel goed met me en ik ben zoo blij met alle goede dingen die gebeuren hier in Bedford, vooral Augustine!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten