maandag 4 april 2011

Nieuwe collega

Jeej ik ben blij dat ik op maandag kan mailen, want vandaag was zone dag en meestal is er dan geen tijd om te mailen. Maar gelukkig zijn we eerder weggegaan en kan ik heerlijk mailen.
Want wo wat is er veel gebeurd afgelopen week zeg! Sister Freeman is op dinsdag naar Canterbury gegaan en sister Nogueira is hier gekomen. Zij is heel actief en we kunnen lekker doorwerken samen. Dus ja dat is heel fijn.
Het is natuurlijk even wennen met een nieuwe collega..maar we hebben het gezellig en we hebben zo'n beetje hetzelfde gevoel voor humor, dus dat maakt het lekker grappig. Ik heb heel veel vertrouwen in deze komende periode, want sister Nogueira heeft haar zending verlengd met 6 weken en ze wil dit dus echt een goede laatste periode laten worden. En ik zei eerder toch al dat ik een gevoel heb bij Stevenage..en ik hoop echt dat we geweldige dingen kunnen doen hier.

En afgelopen vrijdag hadden we interviews met de zendingspresident en woo ik kreeg zooooo veel complimentjes! President Patch (zendingsleider) is echt blij met mij als zendeling en hij is heel enthousiast dat sister Nogueira en ik nu samenwerken. Hij is echt trots op me en dat vond ik zo heerlijk om te horen!

Mam, je vroeg of ik geen heimwee en zo heb...en weet je wat het is...ik heb geen heimwee, maar natuurlijk mis ik thuis. Maar aan de andere kant zou ik nooooit deze ervaring willen missen. Het is zo geweldig om zoveel te leren over mezelf en over het evangelie en over de mensen die we onderwijzen. Ja, het is soms moeilijk en uitputtend...maar ik zou het voor geen goud willen missen.

Verder hebben we echt goede lessen gegeven deze week. Patrick is een nieuwe onderzoeker en hij vindt alles heel interessant en hij is echt veelbelovend! Hopelijk zien we hem vaker en hopelijk begint hij te voelen hoe geweldig dit evangelie is.

Vandaag hadden we dus zone dag en sister Nogueira en ik gaven een training en dat ging heel goed. Daarna zijn we naar een kathedraal gegaan..heel groot...en daar was een koor aan het oefenen. Super mooi.

Ik heb genoten dit weekend van de Algemene Conferentie. Ik vond het heerlijk om lekker een heel weekend te kunnen zitten en te luisteren. Het was fijn om weer geestelijk op te kunnen laden.

Verder is het weer hier beter aan het worden. Het is echt lente aan het worden, gelukkig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten