maandag 18 april 2011

Blij, vrolijk en een beetje moe

Hooooi allemaal,

Ik ben blij dat het maandag is! Vrije dag! Heerlijk om even lekker uit te rusten, want ik was moe deze week! We hebben goed en hard gewerkt en dat voelt heel fijn. We hebben goede onderzoekers (mensen die geïnteresseerd zijn in de kerk) en daarvan is Gerard het meest enthousiast. Hij wil graag veel leren en hij is echt geïnteresseerd. Hij heeft een doopdatum voor 7 mei...maar hij is tot nu toe nog niet naar de kerk geweest, dus we zullen zien hoe dit zal gaan. Maar tot nu toe ziet het er best goed uit voor hem.
Verder geven we veel lessen aan minder actieve leden van de kerk of aan leden die nog maar net gedoopt zijn. En we hebben ook een paar goede eerste lessen gehad met mensen die we voor de eerste keer hebben ontmoet. Dus ja, het werk gaat beter dan een paar weken geleden en ik voel me erg blij en goed!
Maar ja deze week was ik moe...en soms zat ik er echt wel een beetje doorheen, hoor. Ik heb op een gegeven moment in onze lunchbreak even snel gegeten en daarna even een half uur op bed gelegen, want tja ik kan natuurlijk niet als maar door blijven gaan toch! Dus dat was een goede beslissing.

Komende week wordt echt een hele goede week!!! Oké, vandaag dus heerlijk onze vrije dag, morgen hebben we veel afspraken met mensen, dus lekker veel les geven en een diner afspraak! Woensdag hebben we gebiedsconferentie in Londen met Elder Causse (hij is heel belangrijk). Belooft heel goed te worden en woensdagavond hebben we weer een diner afspraak. Donderdag hebben we veel afspraken met mensen en alweer een diner afspraak hihi. Vrijdag gaat heel goed worden want sister Nogueira en ik hebben als enige sisters toestemming gekregen om bij een leiderstraining te zijn met Elder Causse. Normaal is dat alleen voor gebiedsleiders, maar de zendingspresident heeft ons uitgenodigd als enige sisters!! Dat is echt een heeeel groot voorrecht! Want we krijgen zo ongeveer privé les. Dus dat gaat heeel goed worden. En ’s avonds, ja ja, alweer een diner afspraak! Haha
Voor zaterdag hebben we nog niet veel gepland. Maar zondag (pasen) gaan we natuurlijk eerst naar de kerk en dan zijn we uitgenodigd om bij de zendingsleider van Stavenage te komen eten. Dus joh, het wordt echt een top week!! Ik kijk er heel erg naar uit! Lekker even een geestelijke boost.

Het gaat dus allemaal goed met me, al mis ik Cambridge! Het is raar hoe snel je je kunt binden aan de mensen daar...ik mis de leden echt! Maar goed ik moet gewoon de mensen hier wat beter leren kennen en dan voelt het straks net weer aan als Cambridge.
En ik ben zooo blij met alle brieven en steun die iedereen me stuurt! Dank jullie wel daarvoor.
Jullie krijgen allemaal een kusje uit Stevenage ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten