zaterdag 1 januari 2011

Gelukkig Nieuwjaar!

Met Kerstmis zijn we uiteindeiljk niet meer naar die Jamaicaanse familie gegaan, want we waren nogal ziek...dus we zijn lekker in ons bedje gekropen en lekker gaan slapen. Heerlijk om weer even goed bij te slapen.
2e kerstdag voelden we ons nog steeds niet helemaal goed, maar we waren het zo zat om binnen te zitten, dus we hebben de familie Guy gebeld en zij hebben ons opgehaald en we konden lekker daar op de bank zitten en ziekig zijn. Was heel fijn! Dus ja, uiteindelijk hebben we nog een leuke kerst gehad. Niet helemaal zoals we hadden gepland, maar nog steeds leuk.

Verder is deze week goed gegaan. We voelen ons nog steeds beetje kwakkelig (he he eindelijk kan ik het woord kwakkelig gebruiken..want dat is hoe we ons voelden deze week maar ik heb geen idee hoe je kwakkelig vertaald in het Engels haha). We zijn vooral heel moe, dus we doen lekker een beetje rustig aan deze week. We doen wat we kunnen maar tja we moeten een beetje aansterken en dan kunnen we in 2011 er weer helemaal vol gas tegen aan!
Ik wens iedereen alvast al een heel goed en gelukkig Nieuwjaar toe en wil graag bij deze ook iedereen bedanken voor de geweldige steun en brieven en kaarten die ik gekregen heb.

Weet je wat me trouwens werd verteld deze week, haha best grappig. Voordat ik hier in de zending kwam hing mijn foto al op het bord van 'nieuwe zendelingen'. En er waren een paar zendelingen (die nu al thuis zijn) die me 'the hot Dutch girl' noemden haha. 1 elder was helemaal aan het vertellen tegen iedereen dat er een 'hot sister' in de zending kwam hahaha. Zo grappig om te horen.

Hoe gaat het nu trouwens met de sneeuw? Nog steeds zoveel sneeuw?
Hier is het gelukkig een beetje warmer, niet meer zo snijdend koud. Niet echt mooi weer ofzo..maar niet meer zo ijzig, dus dat is beter.

Ik hoop heel erg dat ik met de volgende overplaatsingen in Cambridge blijf, maar je weet dat nooit van tevoren. Ik heb het hier onwijs naar m’n zin. De leden zijn super aardig en ik krijg nu echt een hele goede band met ze, ik ken de weg, ik heb het onwijs leuk met sister Müller en het zou zo balen zijn om nu ergens anders heen te gaan...Maar goed we zullen zien.

Goed weet dat het allemaal heel goed met me gaat.
Ik ben blij en niet meer ziek, gelukkig en ik ben blij om weer aan het werk te gaan.
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen die mijn blog leest!!!!!!

1 opmerking:

  1. Heey Lieverd,

    Gelukkig ben je weer opgeknapt! Ik wil je bij deze een gelukkig, liefdevol en zegenrijk 2011 toewensen. We zullen elkaar niet of iig zeer weinig zien, maar ik hoop dat we elkaar wel regelmatig spreken:) Gods zegen voor dit nieuwe jaar, meis!

    Liefs, Mar

    BeantwoordenVerwijderen