maandag 24 januari 2011

Ik blijf hard werken!

Jeej daar ben ik weer. Het gaat allemaal heel goed met me en ik heb een goede week gehad! Het is gelukkig iets minder koud en we zijn lekker hard aan het werk. Het is al een paar dagen echt 'mijn weer' hier! Lekker zonnetje en toch lekker fris.
Hoewel we hard werken en mensen over het evangelie vertellen, zijn er tot nu toe nog niet veel mensen heel erg geïnteresseerd. Dat is wel af en toe een beetje moeilijk.
Marita wil wachten met haar doop, Coralie zien we nooit meer en ook Kate, dat meisje die we zo toevallig tegen waren gekomen en erover dacht om lid te worden, zien we ook nooit meer.
Heel jammer, maar we gaan gewoon door met hard werken!

Volgende week hebben we veel dinner appointments. Wel gezellig. Ik kan daar echt naar uit kijken, vooral omdat we donderdag naar Debbie Reijnders (nu Clement) gaan en haar zus Tirza is op bezoek, dus die kan ik dan gezellig zien. Ik vind het zo leuk om mensen uit Nederland te zien!

Mam als je iets op mijn blog schrijft, koppel je dat dan aan facebook? Zodat de mensen op facebook kunnen zien wanneer er iets op mijn blog staat? Weet je hoe dat werkt?
Dank je wel trouwens dat je nog steeds mijn blog bijhoudt. Het is zo leuk om te lezen als iemand me een brief schrijft en zegt dat hij of zij geniet van mijn verhalen op mijn blog.
Ik kreeg deze week een hele lieve brief van Annefleur en Mariëlle. Echt leuk dat mijn lieve vriendinnetjes me nog schrijven. Ik ben daar zo blij mee.

Verder gaat het echt allemaal goed met me. Ik ben nog steeds erg blij en voel me goed hier. Ik heb het heel leuk met sister Müller en tja we moeten gewoon hard werken om mensen te vinden. Het lijkt soms alsof echt niemand wil luisteren naar wat we te zeggen hebben... pfoe frustrerend soms!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten