maandag 31 januari 2011

4 maanden op zending


Hoe gaat het allemaal met jullie? Hier gaat alles helemaal prima. Ik heb er weer lekker veel zin in deze week en afgelopen week hebben we een hele goede week gehad.
Ik heb het echt heel leuk met sister Müller! We hebben onwijs veel lol en we kunnen elkaar lekker opbeuren. Het is fijn om een companion te hebben.

Haha was grappig want laatst waren we in de bibliotheek aan het wachten op onze afspraak en er waren 3 meisjes die de hele tijd naar ons wezen en begonnen te lachen enzo..heel irritant en ik voelde me helemaal niet fijn. En toen zei sister Müller in het Duits dat ze die 3 meisjes totaal niet uit kon staan haha en we waren de hele tijd Duits aan het praten over die meisjes. Was grappig om zo onze eigen 'geheime' taal te hebben.

Verder hadden we echt een hele goede week met onze lessen! Er waren veel leden van de kerk met ons mee gegaan, wat altijd fijn is want dat geeft mensen die we spreken meer zekerheid om naar de kerk te komen op zondag, omdat ze dan al iemand kennen. Dus dat was fijn.
Nicky, de moeder van dat jongetje die sister Müller met de deken begroef maakt momenteel het meeste vooruitgang. Hopelijk wordt zij 26 februari gedoopt en dat zou geweldig zijn.
Verder is de doop van Marita dus niet doorgegaan deze week...maar ach zij komt er wel.
O en we hadden ook een les met Lei-sun, zij komt uit China en is al een lange tijd door de zendelingen onderwezen en afgelopen keer zei ze dat ze gedoopt wil worden! Nogal balen dat haar man dat niet toestaat! En ze wil zo graag bij de kerk horen en doen wat God van haar vraagt...alleen haar man is het er helemaal niet mee eens. Balen! Maar goed, we blijven haar bezoeken en haar helpen. Hopelijk zal haar man het ooit begrijpen.
Dus tja dat waren een beetje onze afspraken en lessen in deze week. Was echt een fijne week.

Alles gaat nog steeds heel goed met me. Morgen is trouwens mijn 4th monthmark! Ja ja ik ben hier al 4 maanden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten