woensdag 1 december 2010

6e week Cambridge (sneeuw!)

We hebben vandaag onze vrije dag op dinsdag omdat gisteren bekend werd wie er overgeplaatst werden en iedereen kan dinsdag dan gebruiken om in te pakken. Woensdag verhuist iedereen als ze overgeplaatst worden. Sister Carnieletto gaat natuurlijk naar huis, dat wist ik. Maar Sister Kinjo gaat ook weg! Zij gaat naar Cantebury. Ik blijf dus hier in Cambridge met een nieuwe companion, sister Müller. Zij komt uit Zwitserland. Ze schijnt heel lief te zijn. Nu kan ik tenminste m’n Duits een beetje ophalen.

Verder gaat het allemaal goed met me. We hebben onwijs veel en lekker gegeten deze week! We hadden een paar dinner afspraken en we zijn goed gevoed deze week! Ik ben een receptenboek begonnen want ik krijg zooooveel recepten van alle zusters hier in de wijk! Vooral toetjes. Dus het is handig om een receptenboek te beginnen dacht ik zo en het begint al aardig vol te raken!
Verder is het koud hier! Gisteren heeft het gesneeuwd!! Super mooi buiten, maar ook super koud. Ik leer echt om allemaal lagen kleding aan te doen!
Afgelopen vrijdag hadden de elders een thanksgiving lunch voor ons gemaakt! Zooo lief. Was heel gezellig om met hen te zijn.

De doopdatum van Coralie dat meisje van 15, is uitgesteld tot 19 december. We hadden haar een week niet gezien, omdat ze niet kwam opdagen op de afspraken. Beetje frustrerend, maar nu zien we haar weer vaker en ze is nog steeds onwijs goed! Dus hopelijk kan ze 19 december gedoopt worden. We moeten haar nog wat dingen leren, maar dat komt goed.
Verder hebben we goede lessen met Eric, man van 50 en hij is onwijs geïnteresseerd. Ik denk dat er binnenkort ook een doopdatum voor hem gezet kan worden. En gisteren hadden we een les met Marita. Zij is rond de 60 denk ik en ze heeft al een jaar lang of zo de zendelingenlessen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten