dinsdag 7 december 2010

7e week Cambridge

Afgelopen maandag was het weer zone pday (vrije dag) en natuurlijk is het gezellig om met alle elders en zusters van het gebied bij elkaar te zijn. We hebben deze gezamenlijke dag iedere 6 weken na de overplaatsingen.

Mijn nieuwe partner is zr. Müller. Ze is heel lief en we hebben het gezellig. We kunnen over veel dingen praten en het is erg goed om met haar samen te zijn.
En ik kan de weg echt goed vinden in Cambridge! Dus dat gaat allemaal heel goed.
En joh wat vervelend dat het hele land plat ligt door de sneeuw! Tja net als vorig jaar he...lastig. Vooral lastig dat de post aan het staken is! Maar goed dat jullie het vertellen dan weet ik wat ik kan verwachten. En bedankt voor alle lieve brieven deze week :) Was weer heerlijk om te lezen hoe het met jullie gaat.
O en ja gisteren was Sinterklaas. Ik heb aan jullie gedacht. Gek om er niet bij te zijn.

Verder hebben we nog geen doop gehad met Coralie. Helaas is er niet echt vooruitgang met haar, wat nogal frustrerend is.We gaan deze week proberen om veel nieuwe mensen te vinden, want de mensen die we nu les geven zijn een beetje vast geroest en hebben niet veel vooruitgang.

Het gaat nog steeds goed met me. Ik heb het echt heel goed hier en ik weet dat ik hier onwijs belangrijk werk doe en dat ik levens kan veranderen :D Is dat niet geweldig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten