woensdag 3 november 2010

2e week Cambridge



Gisteren hadden hadden we een drukke p-day want we gingen met de hele zone bowlen. Was heel gezellig.

Het gaat heel goed met me. Afgelopen week is heel snel voorbij gegaan en ik voel me heel goed en blij. We hebben heel veel lol met z’n drieën en hebben veel goede onderzoekers. Een meisje is zoooo speciaal! Ze is nog maar 15 en ze kwam zondag voor het eerst mee naar de kerk (ze heet Corralie) en aan het eind zei ze: Kan ik gedoopt worden?? En wij Ja natuurlijk!!! Helemaal blij natuurlijk! We hadden de doop nog niet eens onderwezen of genoemd. Echt super!! We gaan haar veel zien deze week, hopelijk, om haar voor te bereiden op haar doop. Echt een wonder vond ik dat.

Het lukt me steeds beter om de lessen te geven en om mensen aan te spreken. Ook vind ik het fijn dat ik al best goed de weg weet. Want het is bijna zeker dat m’n andere companions straks ergens anders heen gaan en dat ik hier blijf met iemand anders en dan moet ik natuurlijk goed de weg weten. Maar dat gaat vast lukken.

Ik ben nu trouwens precies 1 maand weg van huis! Gisteren was m’n month mark en dat wordt altijd een beetje gevierd op zending. En zo lief, ik kreeg van sister Carnieletto en Sister Kinjo een kettinkje van England London Mission en het 'wapen' van de zending. Echt zo mooi en gaaf.
Verder heb ik nog wat foto's toegevoegd van gisteren van het bowlen en ook van een gezin waar we gezinsavond hadden. We hadden Tung mee, een Vietnamese onderzoeker en hij vond het heel leuk. Dat meisje wat op de foto staat geeft altijd iedereen een andere naam en mijn andere naam was 'prinses'!!! Dat vond ik erg leuk bedacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten