dinsdag 16 november 2010

4e week cambridge




Haaallooo daaar ben ik weer :)

Het gaat allemaal goed met me. We hadden een drukke week! Veel afspraken! Er zijn echt veel mensen geïnteresseerd in het evangelie en dat is echt fijn. Vaak als we finding doen, ontmoeten we veel goede mensen en krijgen we veel nummers van mensen. Ah laatst was het nogal triest..we liepen op straat en we zagen ons kaartje op de grond liggen aah. Zielig. Maar ach misschien ziet iemand het op de grond liggen en dat zet hen weer aan het denken toch?
Verder hadden we woensdag zone conferentie in London. Zone conferentie is wanneer een deel van de zending bij elkaar komt voor toespraken, lessen en eten. Ik had ook een toespraak. Ging prima. Het was leuk om allemaal elders en sisters te ontmoeten.

En verder is het weer in Cambridge beetje wisselend. Vandaag was heel mooi Marieke-weer...lekker zonnetje maar toch lekker fris. Maar soms is het echt afschuwelijk weer hier. Zoals gisteren..ooo na de kerk regende het zooo hard en het waaide gigantisch...dus we zijn lekker terug gegaan naar de flat en hebben via de telefoon finding gedaan. We hebben veel mensen gebeld, die al eens contact met de kerk hebben gehad en een afspraak gemaakt.
Verder heb ik al echt leuk contact met de leden van de kerk hier. Ze zijn erg lief en willen graag helpen met het zendingswerk. En dat is heel handig, want het beste zendingswerk kan worden gedaan door de leden zelf. Want zij blijven uiteindelijk in contact met de investigators en de zendelingen gaan weg...dus ja het werk gaat erg goed samen met leden.
En de kinderen zijn zooo lief in de kerk. Eén meisje is mijn favoriet, Isabella...en zij noemt mij altijd Princess!! ♥

Ik raak echt goed gewend aan het zendingsleven. Ik ben echt blij dat ik hier ben en dat ik het zendingswerk kan doen. Ik leer hier zoooooo veel. Alle dingen die ik lees in het Boek van Mormon zijn zo duidelijk en ik leer zo veel meer over hoe belangrijk Jezus Christus is in het hele plan van Hemelse Vader.

Verder is m’n Nederlands echt belabberd haha. Schrijven gaat nog oké, maar ik ontmoette laatst iemand in de bus en ze kwam uit Nederland, dus ging ik Nederlands met haar praten, maar het klonk zooooo raar!
Ik krijg trouwens echt veel leuke brieven en kaartjes van mensen. Echt zo leuk dat mensen me volgen op mijn blog, me post sturen en me steunen. Voelt echt heel goed.

1 opmerking:

  1. Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat zr. Bottema en je zo geniet van het zendingswerk daar! Keep up the good work :)

    BeantwoordenVerwijderen