dinsdag 14 februari 2012

Londen mail

Heeej lieve allemaal

Dank jullie wel voor de lieve leuke valentines kaart. Heel leuk. We zijn vandaag in Londen en we zijn naar het science museum geweest. Was best leuk.

Het grote nieuws is, dat we komende zaterdag een doopdienst gaan hebben van Raj! Ik ben zoo blij. Hij is zo'n lieve en voorbereide jongen. Hij is zo nederig en hij wil zo graag het goed doen en God volgen. Dus ja komende week gaat een goede week worden.

Afgelopen week was verder heel goed. We hebben giga veel lessen gehad..25!! Zoo fijn. We hadden amper tijd om finding te doen (mensen aan te spreken). Dus dat is een goed teken. En het fijne was, dat we zijn gezegend met hele goede mensen die naar ONS kwamen! Haha ja dat is nieuw! Dat is nog nooit gebeurd haha. Er kwamen mensen de kerk in lopen of ze belden ons of ze spraken ons aan of het zijn vrienden van onderzoekers (mensen die geïnteresseerd zijn in de kerk). Zo goed.
Veel Indische onderzoekers hebben vrienden, die weinig weten over het christendom en ze zijn allemaal heel erg geïnteresseerd, dus die Indiërs brengen hun vrienden mee. Top, want dat helpt ons weer. Echt heel fijn allemaal.
Dit is echt zo’n goed gebied en het voelt heerlijk om hier hard te werken en goed mijn laatste 2 maanden door te brengen. Ik merk dat ik echt goed gefocust ben en niet echt heel veel denk aan thuis of zo.

Vanmorgen hebben we de sleutel van ons nieuwe huis gekregen! Jeeej. We zijn zo blij, want het is allemaal nieuwer, nieuw tapijt, nieuw behang en zo en het voelt allemaal veel frisser en fijner. Ik ben echt heel blij dat we gaan verhuizen. Gelukkig hoeven we alleen maar onze kleren over te brengen, want alles is al ingericht en we hoeven dus niet te sjouwen met meubels en zo. Het is maar 2 straten verder dan ons oude huis, dus dat is fijn want we kennen het gebied al en weten we waar de bus is en zo.

We hebben verder ook goede diner afspraken gehad, dus dat is ook altijd fijn. En met elke afspraak hebben we een onderzoeker meegenomen. Dat voelt echt goed, want dan leren ze leden kennen buiten de kerk om en dat is altijd anders en beter vind ik.
Dus ja, deze week gelukkig geen vallende instortende gebouwen...gewoon lekker een drukke zendingsweek vol met lessen! Zo fijn.
Het was ook best koud, maar het was een frisse kou en dat vind ik nooit zo heel erg.

Ik hou zooo ontzettend veel van jullie en ik mis jullie elke dag. Ik heb zin om jullie Londen en alle andere plaatsten te laten zien en vooral te eten bij leuke tentjes en jullie allemaal leuke mensen te laten ontmoeten. Jullie zijn echt mijn geweldige lieve familie en ik voel me zo blij en gezegend met jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten