dinsdag 13 december 2011

Bijna kerstmis

Heeej lieve allemaal

Gelukkig nog steeds fijn in Bedford. Ik ben blij want het is allemaal fijn hier, de leden zijn goed en ik heb zin om kerst hier te vieren. Dus dat is allemaal goed.
Ik ben nu dus met sister Lwin en we hebben het heel gezellig samen! Ze is zoo'n schatje en zo nederig. Ze wil zo graag leren en ze vraagt me steeds of ze dingen goed zegt en of ze alles wel goed doet. En natuurlijk doet ze het allemaal goed. Ze is heel geestelijk en sterk. Het is echt fijn om met haar te zijn.

Was natuurlijk jammer om doei te zeggen tegen sister Herrera. Ze moest huilen op het station, maar ze heeft goede nieuwe collega’s (ze is nu in een trio) en het gaat goed met haar.

Woensdag waren sister Lwin en ik dus voor het eerst samen en we hebben echt zooo'n goede man ontmoet! Hij heet Alex en komt uit ergens in het midden van Afrika, waar ze Frans spreken (haha kan ik nog even goed mijn Frans ophalen) en hij woont best dichtbij de kerk. En het was zoo goed...we ontmoetten hem woensdag, gaven donderdag les, hij kwam naar de kerst activiteit op zaterdag en naar de kerk op zondag! Dat is altijd goed als een onderzoeker wat actie toont! En we gaan hem vanavond weer les geven dus dat is fijn. We zijn heel enthousiast over hem.
Zaterdag was er dus een kerst party in de kerk en we hadden veel onderzoekers daar, dus dat was goed en het was heel gezellig.

En zondag waren we in Cambridge!!! Ik was ZO blij om weer terug te zijn in Cambridge! We waren 's ochtends eerst naar Bedford kerk gegaan en we keken de Kersttoespraak van het Algemeen Presidium van de kerk, dat was erg goed! Daarna gingen we met de bus naar Cambridge, want sister Lwin had toestemming om terug te gaan voor 2 dopen die ze had daar. Hele lieve meisjes die werden gedoopt. Dus was geweldig voor haar natuurlijk om erbij te kunnen zijn en ik was heel blij om weer in Cambridge te zijn. Ik zag mijn favoriete lid van de kerk daar: Rebekah en ze gaf me allemaal kerstcadeaus! Wat een geweldig mens is dat toch! En ik zag allemaal andere lieve mensen die me nog herinneren. En er was een vrouw die me haar adres gaf en er echt op stond dat als ik weer in Cambridge was dat ik haar zou bellen en dat ik bij haar zou kunnen slapen en eten...zoo lief. Mensen zijn zo lief voor me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten