vrijdag 15 oktober 2010

2e week mtc







Haaallooo iedereeen

Jeej daar ben ik weer. Een beetje later dan vorige week maandag.
Ik heb wat foto's toegevoegd die we vandaag hebben gemaakt. We zijn vandaag op een church history tour geweest in Engeland en hebben gezien waar Gordon B Hinckley stayed (sorry ik kan even geen koppeling maken tussen engels en nederlands haha) tijdens zijn zending en we hebben gezien waar de eerste leden van de kerk zijn gedoopt. Het was echt een hele leuke en interessante tour.
En het was fijn om eindelijk even buiten te zijn. We zijn echt net schoolkinderen die naar buiten mogen tijdens speelkwartier elke keer als we naar buiten gaan.

Verder gaat het nog steeds heel goed met me. Ik ben heel blij hier en lekker vrolijk :)
Even wat puntjes van afgelopen week op een rij:
- We hebben afgelopen vrijdag een finding activity gehad waarbij we naar Manchester zijn gegaan om mensen aan te spreken en over het evangelie te vertellen. Best eng!! Op de weg daarnaar toe, in de trein, sprak ik een stel en heb hen een Boek van Mormon gegeven en ze hebben ook hun telefoonnummer gegeven. Dus hopelijk gaan zij meer leren! Verder hebben we veeel mensen gesproken maar niet zoveel waren geinsteresseerd. Het was ook echt moeilijk om mensen op straat te stoppen en zomaar te gaan praten. Voelde nogal gek. Er was zelfs 1 jongen die me uit vroeg op een date! hahah hij wilde die avond met me uit eten en als ik problemen had met naar huis komen kon ik ook bij hem blijven slapen hahah. Die jongen moest eens weten :P

Ik wil gewoon zeggen dat ik het onwijs naar mn zin heb hier en dat ik heel veel leer.
Maandag 18 oktober ga ik naar Londen (ik weet nog niet hoe..waarschijniljk in een busje..maar kan ook per vliegtuig...ik weet nog niet) en woo dan gaat het echte werk beginnen! Best eng..ben ook best zenuwachtig daarvoor...maar ach zal wel goed komen.
O en trouwens. ik heb in londen mn vrije dag op maandag, en aangezien ik daar op een maandag aankom heb ik denk ik geen tijd om nog te mailen die dag..dus ik denk dat ik pas volgende week maandag wat kan laten horen.
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.
Ik ben heel blij met alle brieven en kaartjes die jullie sturen. Doet me echt heel goed!! :)

Marieke
Of sister Bottema (Sister Boddema zoals ze het hier allemaal uitspreken :P)

2 opmerkingen:

  1. Lieve Marieke,

    Wat ontzettend leuk om hier op je site een beetje op de hoogte te blijven en vooral fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt!! Wat spannend dat je nu in London bent en het echte werk bijna gaat beginnen. Ik ben ervan overtuigt dat je er een ster in zult zijn!! Ik blijf je avonturen volgen en ik denk aan je!

    Liefs, Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verhalen al! Waarschijnlijk zit je nu in Londen, ik hoop dat je van alles geniet. Maar volgens mij doe je dat wel wat ik uit je blogs kan opmaken. Wat fijn dat je twee collega's hebt zeg. Veel succes nu het echt gaan beginnen:)!

    Liefs, Mariel.

    BeantwoordenVerwijderen