vrijdag 23 juli 2010

Dé oproep



Dear Sister Bottema,
You are hearby called to serve in the England London mission.

ja ja daar was hij dan eindelijk, mn zendingsoproep!
Mijn eerste reactie was, huh Engeland!? Wat heb ik nou met Engeland?
Maar naarmate de dag vorderde begon ik aan het idee te wennen.
Tja Engeland, waarom ook niet eigenlijk, toch :)

Lekker zendingswerk doen in een taal die ik al redelijk goed kan :) Daardoor kan ik me lekker vanaf dag 1 al goed verstaanbaar maken en ook niet geheel onbelanrijk, anderen ook verstaan! :)
Ja ik ben er helemaal tevreden mee hihi.

Ik ga 1 oktober weg naar de MTC in Preston, Engeland.
In de MTC zal ik leren hoe ik het beste zendingswerk kan doen, dus hoe ik mensen aan kan spreken en hoe ik lessen kan geven.
MTC staat ook voor Missionairy Training Centre...dus het is echt een training voor het zendingswerk.
Daar zal ik 3 weken blijven en dan ergens rond of in Londen aan het werk gaan.

Mijn zendingsgebied bestaat uit het zuid oostelijke deel van Engeland. Londen ligt op het randje.
In bovenstaand plaatje zie je het gebied waar ik ga dienen, het is het gele stuk.
Dat grijze stuk is de Londen South mission...dus ook een deel van Londen.

Nou dat was het voor nu :)

-x- Marieke (bijna Sister Bottema)

1 opmerking: